اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اجرای طرح افکارسنجی در استان زنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: طرح افکارسنجی با نظرسنجی از 7 هزار نفر در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح افکارسنجی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‌پور بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در حوزه آمار و اطلاعات برنامه‌های مختلفی در طول سال در سطح استان زنجان انجام می‌شود.

وی به اجرای طرح افکارسنجی در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح سالانه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز اجرا می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان بیان داشت: امسال در اجرای این طرح شک و تردید وجود داشت اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب همه استان‌ها ملزم به اجرای این طرح شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح افکارسنجی توسط دانشگاه زنجان اجرا می‌شود، افزود: در این طرح از 7 هزار نفر ارباب رجوع نظرسنجی صورت می‌گیرد.

علی‌پور به اهداف برگزاری طرح افکارسنجی اشاره کرد و گفت: این طرح برای سنجش میزان رضایت‌مندی مردم در مقایسه با سال گذشته اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در اجرای طرح افکارسنجی 49 دستگاه اجرایی حضور دارد، ادامه داد: همچنین این طرح در 335 واحد تابع در هشت شهرستان استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: نتایج حاصل از این طرح پس از تجزیه و تحلیل از طریق نرم‌افزار خدمت‌رسانی به مردم در چهار بخش اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول اعتماد و خصوصیات کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی را یکی از بخش‌های اطلاع‌رسانی دانست و متذکر شد: نحوه رفتاری کارکنان دستگاه‌ها با ارباب رجوع یکی دیگر از بخش‌ها است.

علی‌پور وضعیت فضا و تجهیزات دستگاه‌ها را از دیگر بخش‌های اطلاع‌رسانی در این طرح دانست و بیان داشت: اطلاع‌رسانی مناسبی به واحدهای زیرمجموعه دستگاه‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح افکارسنجی از امروز 21 دی ماه جاری در سطح استان زنجان آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح تا 20 بهمن ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان ادامه داد: نتایج حاصل از این طرح هرچه سریع‌تر جمع‌بندی شده و در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ساختمان و مجتمع پزشکان و پلیس 10+ نیز در این طرح حضور دارند، گفت: در طرح افکارسنجی میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های دولتی و رضایت‌مندی آنها از دستگاه‌های خصوصی ارزیابی و مقایسه می‌شود.

علی‌پور با اشاره به اینکه در طرح افکارسنجی سال گذشته نیروی انتظامی و اداره‌کل دادگستری زنجان بیشترین رضایت‌مندی را داشته است، اذعان داشت: از مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول