اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس تأکید کرد

ضرورت نهادینه کردن عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت مقدس کتابخانه‌های عمومی گفت: تلاش این نهاد مهم و محوری در فرهنگسازی جامعه برجسته و اثرگذار است.

ضرورت نهادینه کردن عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد آریایی‌نژاد صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر به اهمیت فرهنگ مکتوب در بین جوامع و توجه به آن تأکید کرد.

وی گفت: رسالت اداره کتابخانه‌های عمومی یک رسالت مقدس و تلاش این نهاد مهم و محوری در فرهنگ‌سازی جامعه بی‌بدیل است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با نهادینه کردن عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها یک توجه همگانی نسبت به شور، شوق و عشق به کتاب و کتابخوانی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: این تفکر و شور و شوق باید در جامعه همیشه جاری و مستمر باشد.

دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ملایر، ضمن ابراز رضایت از بازخورد مثبت کارکرد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر ، مبحث کتابخوانی و مطالعه را ملزوم به زیرساخت‌های اساسی برشمرد.

علی‌نعمت چهاردولی اذعان داشت: همه سازمان‌ها و مسئولان، که خود را وام‌دار فرهنگ دیرینه ملایر می‌دانند، در امر بهبود شرایط کتابخانه‌های عمومی دخیل هستند.

وی افزود: یکی از بهترین راه‌های افزایش اطلاعات عمومی، مطالعه کتاب است که همین موضوع زمینه‌ساز گام‌های بعدی برای رفع نیاز است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین امر به گونه مطلوب یک جامعه را به قله‌ پیشرفت در زمینه‌های مادی و معنوی می‌رساند.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول