اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال 6 تیم صورت گرفت

صدرنشینی مجتمع نور در لیگ تکواندوی نونهالان قم

نخستین هفته از پیکارهای فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ تکواندوی رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی تیم مجتمع فرهنگی ورزشی نور پایان یافت.

صدرنشینی مجتمع نور در لیگ تکواندوی نونهالان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی هیئت تکواندوی استان قم فصل جدید مسابقات لیگ تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های قم با حضور تیم‌های مدعی در رده‌های سنی مختلف آغاز شد و نخستین هفته آن با صدرنشینی تیم مجتمع فرهنگی ورزشی نور تمام شد.

در حالی که قم در تکواندو استعدادهای بسیار خوبی در رده‌های سنی مختلف دارد که در سال‌های فعالیت این رشته توانسته‌اند از میادین داخلی و برون مرزی افتخارات زیادی کسب کنند، جدال تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها با حضور استعدادهای تکواندو قم در اوج حساسیت و جذابیت برگزار شد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت تکواندوی استان قم برای برگزاری مسابقات لیگ این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف، لیگ تکواندوی قم در چهار رده سنی صورت گرفت و تیم‌ها و ورزشکاران در خانه تکواندو رقابت خود را آغاز کردند.

هیئت تکواندوی استان قم با تغییراتی که در برگزاری دوره جدید مسابقات قهرمانی لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان در سال‌جاری ایجاد کرده بود، مسابقاتی به صورت مقدماتی را به عنوان مجوز ورود به لیگ در رده سنی نونهال و نوجوان در نظر گرفت و این رقابت‌ها پیش از هفته نخست برگزار شد.

این مسابقات به صورت انفرادی برگزار شد و از هر رده سنی 6 تیم برتر به مسابقات لیگ راه یافتند، ضمن اینکه برای برگزاری این رقابت‌ها از تیم‌های راه‌یافته ورودیه لیگ دریافت نشده بود تا در لیگ رده سنی نونهالان و در پایان پیکارهای هفته نخست تیم مجتمع فرهنگی ورزشی نور صدرنشین شود.

خانه تکواندوی قم واقع در خیابان پست جنب بوستان تفریحی ورزشی‌ هاشمی به عنوان میزبان رقابت‌های فصل جدید لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم پذیرای تکواندوکاران مستعد قمی در ترکیب 6 تیم حاضر در لیگ نونهالان بود و طی آن تیم مجتمع فرهنگی ورزشی نور با یک پیروزی و 3 امتیاز تیمی، 9 پیروزی و یک باخت انفرادی و کسب 111 امتیاز در صدر قرار گرفت.

همچنین مدرسه تکواندو بلال با مربیگری بلال سلیمانی از مربیان سازنده تکواندو قم با همین شرایط و تنها به دلیل کسب 2 امتیاز کمتر در بخش انفرادی در مکان دوم جدول ایستاد، ضمن اینکه تیم‌های شرکت سازه گستر آریا، مدرسه تکواندو سام، باشگاه تکواندو مولوی و باشگاه شهید بیطرفان در رده‌های سوم تا ششم ایستادند.

این در حالی است که بلال سلیمانی سرمربی باشگاه مدرسه بلال به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شد، عنوان فنی‌ترین تکواندوکار به محسن فتح‌اللهی‌آرانی از باشگاه سازه گستر آریا رسید، امیر زحلی از باشگاه تکواندو بالا بهترین سرپرست شد، حسین سلیمانی عنوان بهترین داور را کسب کرد و سیدهادی کشوری از مجتمع فرهنگی ورزشی نور تکواندوکار اخلاق شد.

انتهای پیام/78002/ب40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول