اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق استعدادیابی در مدارس صورت گرفت

جذب 50 نفر از بانوان همدانی در ورزش سه‌گانه

دبیر هیئت ورزش سه‌گانه استان همدان از جذب 50 نفر از بانوان همدانی در ورزش سه‌گانه از طریق استعدادیابی در مدارس خبر داد.

جذب 50 نفر از بانوان همدانی در ورزش سه‌گانه

میثم کاظم‌دوست در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از گزینش نیروهای جدید در ورزش سه‌گانه بانوان استان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 50 نفر از بانوان از طریق استعداد‌یابی در مدارس برای ورود به ورزش سه‌گانه جذب خواهند شد.

وی جذب ورزشکاران را در رده‌های سنی پائین‌تر در مدارس بر نتیجه‌گیری مؤثر دانست و افزود: با استعدادیابی ورزشکاران در پایه‌های سنی مختلف بویژه از مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمایی و تعداد کمی‌ هم مقاطع دبیرستان به دنبال جذب در ورزش سه‌گانه هستیم.

دبیر هیئت ورزش سه‌گانه همدان تعداد بانوان ورزشکار سه‌گانه را هم اکنون 50 نفر دانست و افزود: به دلیل محدودیت بانوان در ورزش شنا به ورزش دوگانه از جمله دوچرخه و دو در ورزش می‌پردازیم.

وی از تغییر دبیر هیئت بانوان در ورزش سه‌گانه خبر داد و افزود: به دلیل مشکلات شخصی دبیر هیئت قبلی مردادماه سال جاری مجبور به استعفا شد و شهرزاد موهبتی هم‌اکنون عهده‌دار این سمت است.

کاظم‌دوست با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری طی دو ماه اخیر، عدم نتیجه‌گیری بانوان را مشکلات آب و هوایی استان دانست و افزود: بانوان همدانی در ورزش سه‌گانه با سرمای شدید استان نتوانستند برای حضور در مسابقات کشوری به آمادگی لازم برسند.

وی وجود مشکلات مالی در ورزش سه‌گانه را یکی از مشکلات دانست و گفت: امیدواریم با تحولات اقتصادی اخیر در کشور، هیئت ورزش سه‌گانه استان نیز به حل مشکلات مالی خود بپردازد.

انتهای پیام/89026/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول