اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی:

وحدت و یکدلی مردم آتش فتنه 88 را خاموش کرد

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و انسجام در تمام کارها و در تمام امور و صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و زندگی رمز موفقیت است، همین وحدت و یکدلی مردم آتش فتنه 88 را خاموش کرد.

وحدت و یکدلی مردم آتش فتنه 88 را خاموش کرد

هدایت‌الله میرمرادزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار داشت: رمز موفقیت مردم سیستان و بلوچستان حفظ وحدت است.

وی افزود: اگر خداوند اسلام را در مقابل کفر پیروز کرد بخاطر وحدت بود، بنابراین وحدت منشا قرآنی دارد.پیروزی انقلاب اسلامی ایران به واسطه وحدت و همدلی مردم و امام (ره)  رقم خورد و این سلاح وحدت بود که در مقابل ارتش های تا دندان مسلح پیروز شدیم.

این مسئول اذعان داشت: هم اکنون دشمن که رمز موفقیت ایران اسلامی را آگاه شده تلاش می‌کند از طریق مختلف با ترفندهای گوناگون این وحدت را از بین ببرد که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم تاکنون نتوانسته است به اهداف خود برسد.

وی گفت: در فتنه 88 آنچه سبب پیروزی ملت ایران شد و دشمنان را حیرت زده کرد، اتحاد و همدلی مردم در دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی بود که به فرمان مقام معظم رهبری یک دل و یک صدا به صحنه آمدند تا دشمن بداند که نمی‌تواند با این گونه دسیسه‌ها اتحاد محکم مردم را از بین ببرد.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رمز پیروزی ما وحدت بود چون دشمن احساس کرد که برای کشور جمهوری اسلامی ایران تازه انقلاب شده و جوان‎ها منسجم نیستند و می‎توانند از این طریق ورود و نفوذ کنند و هر کاری بخواهند می‎توانند انجام بدهند، در این زمان بود که مقام معظم رهبری و امام راحل دستور دادند تمام مردم باید در جنگ حضور داشته باشند که این امر محقق و پیروزی برای کشور ما رقم خورد و همه اینها در سایه وحدت شکل گرفت.

این مسئول در پایان اضافه کرد: وحدت در همه امور لازم و زمینه ساز موفقیت و پیروزی است، می‌بینیم در قوم و طایفه‎ها هر کجایی که وحدت وجود دارد موفق‎اند و حتی در خانواده، خانواده‌ایی که برادر و خواهر وحدت دارند موفق هستند.

وی در پایان اذعان داشت: حتی ادارات از این قائله استثناء نیستند می‎توان گفت در اداراتی که منسجم بوده و مدیر را همراهی می‎کنند موفق هستند، پی وحدت عامل و رمز پیروزی در تمام کارها و امور مختلف زندگی، کاری، اجتماعی و سیاسی است.

انتهای پیام/75004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول