اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد

ایجاد کارگروه تخصصی «رسانه در پیشگیری از وقوع جرم» در خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از تشکیل کارگروه تخصصی رسانه در پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان خبر داد.

ایجاد کارگروه تخصصی «رسانه در پیشگیری از وقوع جرم» در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی عصر امروز در نشست با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این کارگروه هفت نفر عضویت دارند اظهار کرد: ترکیب اعضای این کارگروه عمدتاً از فعالان رسانه‌ها و متخصصان مسائل اجتماعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اکنون جای این کارگروه تخصصی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خالی است گفت: بی‌گمان ایجاد این کارگروه نقش به سزایی در کاهش آسیب‌ها به خاطر اثر‌گذاری که رسانه‌ها دارند به دنبال خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ارائه راهکارها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط رسانه‌ها در قالب انعکاس گزارش‌ها و مطالب مرتبط در این زمینه را از وظایف این کارگروه برشمرد و گفت: البته مصوبات این کارگروه تکلیفی نیست و رسانه‌ها صرفاً براساس تکلیفی که بر دوش داشته می‌توانند به این فضاها ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه این گزارش‌ها و مطالب شایسته است تا با تحلیل علل و عوامل ناهنجاری‌ها در جامعه انتشار یابد اضافه کرد: البته احتمال تغییر نام کارگروه تخصصی رسانه در پیشگیری از وقوع جرم در خراسان شمالی به نام دیگری بر اساس نظرات اعضا وجود خواهد داشت.

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رسانه‌های استان ‌را مدیریت کننده افکار عمومی دانست و گفت: به طور حتم در صورت انجام درست رسالت فعالان این عرصه نفع آن به عموم جامعه خواهد رسید.

وی از اصحاب رسانه به عنوان نخبگان جامعه یاد کرد و اظهار داشت: رسانه با ظرفیتی که داشته مهم‌ترین ابزار اصلاح جامعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/‌ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول