اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی منابع طبیعی ایلام موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد

روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

روابط عمومی منابع طبیعی ایلام موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، این روابط عمومی در نخستین جشنواره آثار برتر روابط عمومی‌های سازمان موفق به کسب رتبه سوم شد.

قابل ذکر است که با حضور خدا کرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، هجدهمین گردهمایی مسؤلان روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور دی ماه سال جاری در اصفهان برگزار شد.

خداکرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در این گردهمایی گفت: مهارت و هنر مربوط به روابط عمومی، یک کار علمی و تخصصی و فنی است و حتی از مسایل فنی مربوط به منابع طبیعی نیز پیچیده تر است چون با انسان سر و کار دارد و انسان‌ها نیز هر کدام دریایی از موضوعات مختلف را در بر دارند. بنابراین کار روابط عمومی ها بسیار پیچیده و مشکل خواهد بود.

وی افزود: فرهنگ سازی در حوزه منابع طبیعی اهمیت دارد و بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست. حتی اگر حفاظت از منابع طبیعی را شاخص فرض کنیم، آنهم بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نخواهد بود و فرهنگ سازی کار شما ( روابط عمومی‌ها ) است. رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، دانش، مهارت، مدیریت، اخلاق و مشارکت را پنج محور اساسی برای نیل به اهداف سازمانی منابع طبیعی و رسیدن به جایگاه مناسب منابع طبیعی برشمرد.

جلالی در ادامه به بیان ارزشمند مقام معظم رهبری درخصوص منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: «فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود».

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا این جمله عینیت پیدا کند و اجرایی شود.

در ادامه این گرد همایی نتایج ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور اعلام شد و از استان‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

در این ارزیابی روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول