اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم:

هلال احمر قم امکانات ضعیفی دارد

رئیس هیئت مدیره جمعیت هلال احمر قم گفت: جمعیت هلال احمر قم از نظر امکانات بسیار ضعیف است و نداشتن بالگرد و همچنین یک ساختمان مناسب و مقاوم در برابر زلزله بخشی از مشکلات جمعیت هلال احمر شهر قم است.

هلال احمر قم امکانات ضعیفی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رسول خامه‌یار پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر عامل جدید جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تشکر از مهمانانی که از تهران و ارگان‌های مختلف استان قم در این مراسم شرکت کرده‌اند، گفت: آقای ظهیری در مدت زمان مدیریت خود در جمعیت هلال احمر ارتباط خوبی داشت و در انجام وظایف خود بسیار تلاش کرد و امیدوارم باز هم منشا خیر باشند.

وی با اشاره به اینکه دکتر گلفشان فرد بانشاط و پرتلاشی است، بیان کرد: در نخستین جلسه‌ای که خدمت وی رسیدم مشاهده کردم که تقسیم کار انجام داده و به شدت مشغول انجام کارها است.

رئیس هیئت مدیره جمعیت هلال احمر قم با توجه به ویژگی‌های خاص شهر قم عنوان کرد: جمعیت هلال احمر قم یک نهاد ممتاز برای خدمت کردن در این شهر است.

وی با بیان اینکه وظایف جمعیت هلال احمر قم بسیار زیاد است، تصریح کرد: باید در انجام وظایف هلال احمر قم همگی تلاش کنیم و مطمئنا دکتر گلفشان به تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد.

خامه‌یار با اشاره به اینکه از جمعیت هلال احمر قم در سطح کشور به عنوان یک جمعیت موفق نام برده می‌شود، گفت: در بحث امداد، داوطلبان و جوانان گستره کار بسیار زیاد است و قم ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه قم مرکز تردد استان‌های زیادی است، اذعان کرد: در مراسم‌هایی مانند نیمه شعبان، عاشورا و تاسوعا که در قم برگزار می‌شود جمعیت میلیونی به سمت قم سرازیر می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره جمعیت هلال احمر قم افزود: با توجه به شرایط گفته شده می‌طلبد که به جمعیت هلال احمر قم نگاه ویژه‌ای شده و از نظر امکانات تقویت شود.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر قم از نظر امکانات بسیار ضعیف است و نداشتن بالگرد و همچنین یک ساختمان مناسب و مقاوم در برابر زلزله بخشی از مشکلات جمعیت هلال احمر شهر قم است.

انتهای پیام/2258/ح20/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول