اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

پیشگیری از وقوع جرم نیازمند عزم ملی و همگانی است

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش جرائم می‌شود که تحقق آن عزم ملی و مشارکت همگانی را می‌طلبد.

پیشگیری از وقوع جرم نیازمند عزم ملی و همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های هرمزگان، اکبر سلیمانی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم افزایش امنیت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و باید با کار کارشناسی و اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه تلاش بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم بسیار کم هزینه‌تر از اقدامات بعدی است، اظهار داشت: غفلت از پیشگیری موجب به هدر رفت نیروی فعال در جامعه می‌شود و افرادی که می‌توانند به عنوان نیروی مولد چرخ اقتصاد کشور را به گردش در آورند به افراد سربار جامعه تبدیل می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: عدم توجه به پیشگیری موجب افزایش جرائم و ورودی به زندان‌ها می‌شود که آثار سوء فراوانی بر فرد و جامعه خواهد داشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری یک مددجو در زندان بسیار بالا است، عنوان کرد: زندان‌های استان با مشکلات اعتباری فراوانی دست و پنجه نرم و این مهم اصلاح و تربیت زندانیان را با مشکل مواجه می‌کند.

وی گفت: با تمام این مشکلات کارکنان با تلاش شبانه روزی و مداوم در سنگر اصلاح و تربیت برای تغییر نگرش و بازسازی شخصیت و افکار مددجویان همت می‌کنند که نیاز است توجه ویژه‌ای به زندان‌های هرمزگان شوند.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول