اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

لرستان مقام سوم کاهش جرم را در کشور به خود اختصاص داد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: لرستان مقام سوم کاهش جرم را در کشور به خود اختصاص داد.

لرستان مقام سوم کاهش جرم را در کشور به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد قنبری چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به اینکه لرستان در زمینه کاهش جرم مقام سوم کشور را کسب کرده گفت: این موفقیت با تلاش صادقانه پرسنل زحمت‌کش و فداکار نیروی انتظامی محقق شده است.

وی افزود: پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی همواره برای خدمت‌رسانی و آرامش و آسایش مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی لرستان به موقعیت و وضعیت امنیتی و انتظامی الیگودرز اشاره کرد و گفت: ارتقای امنیت شهرستان، تامین نیروی انسانی و بازسازی اماکن نیروی انتظامی از اولویت‌های اقداماتی در این شهرستان است.

در ادامه حجت‌الاسلام علی‌محمد ارزنده امام جمعه الیگودرز با تقدیر از زحمات مهدی جبارپور انتصاب ذلقی را تبریک گفت و افزود: امیدواریم فرمانده جدید نیروی انتظامی الیگودرز برای ارتقای امنیت این شهرستان تلاش کرده و تمام مسئولان نیز ایشان را حمایت کنند.

در ادامه فرماندار الیگودرز نیز با تقدیر از زحمات جبارپور گفت: سال گذشته با تدبیر شورای تامین و تلاش نیروی انتظامی، الیگودرز آرام‌ترین چهارشنبه‌سوری را پشت سر گذاشت.

ولی‌الله رضوی‌نژاد با اشاره به مشکلات حوزه انتظامی الیگودرز گفت: گلوگاه ورودی شهر الیگودرز گرفتار کمبودهایی نظیر نبود ساختمان مناسب و کانکس است که امیدواریم به این موضوع توجه شود.

در ادامه احمد جبارپور فرمانده سابق نیروی انتظامی این شهرستان با تقدیر از همکاری امام جمعه، نماینده مردم الیگودرز در مجلس، فرماندار، اعضای شورای تامین، پرسنل نیروی انتظامی و دیگر مسئولان به گوشه‌ای از خدمات نیروی انتظامی الیگودرز پرداخت.

خدارحم‌ ذلقی فرمانده جدید نیروی انتظامی الیگودرز نیز با تقدیر از حسن اعتماد فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: با همکاری تمام مسئولان در جهت ارتقای امنیت الیگودرز تلاش کرده و اولویت رفع مشکلات درون سازمانی را رسیدگی به وضعیت پرسنل می‌دانیم.

به گزارش فارس، خدارحم ذلقی نخستین فرمانده بومی نیروی انتظامی الیگودرز پس از انقلاب است که به این سمت منصوب شده و پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر فرمانده انتظامی دوره چگنی و معاونت مهندسی نیروی انتظامی استان لرستان را عهده‌دار بوده است.

در این جلسه که امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران نیز حضور داشتند، خدارحم ذلقی به عنوان فرمانده انتظامی الیگودرز معرفی شد.

انتهای پیام/2304/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول