اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد

واگذاری زمین برای مسکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که باید در روستاهای این شهرستان مورد توجه قرار گیرد واگذاری زمین برای مسکن روستایی و همچنین اجرای طرح هادی روستایی است.

واگذاری زمین برای مسکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های مختلف این شهرستان اظهار داشت: باید با تدابیر ویژه و اساسی مشکلات و کمبودها را در روستاهای این شهرستان به حداقل رسانده و زمینه‌های توسعه امور را در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.

وی ادامه داد: روستاییان نباید دغدغه کمبود امکانات را داشته باشند و باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم بسترهای توسعه روستاها را بیش از پیش فراهم کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه توسعه روستاها در بخش‌های مختلف تأثیرات فراوانی را در تولید محصولات مختلف در روستاها دارد، افزود: هرچه بیشتر بتوانیم در توسعه روستاها فعال‌تر عمل کنیم می‌توانیم در کاهش مهاجرت‌ها نیز تأثیرات بسیار زیادی داشته باشیم.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم در تحقق اهداف مورد نظر موفق‌تر عمل کنیم باید تعامل و همکاری بیشتری با هم داشته باشیم و با شناخت کمبودها زمینه توسعه امور مختلف را در روستاها فراهم کنیم.

حدادی تأمین آب شرب و کشاورزی در روستاها را یکی از مهمترین نیازهای روستاییان عنوان کرد و ادامه داد: ارائه امکانات بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و... از مهمترین نیازهای روستاییان است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مسئول موظف هستیم که پاسخگوی مردم باشیم، خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های عظیمی هستند که باید با ارائه امکانات به آنان زمینه رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول