اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه کودکان

کتاب «کودکی مورا» منتشر می‌شود

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از انتشار کتاب «کودکی مورا» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتاب «کودکی مورا» منتشر می‌شود

محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب «کودکی مورا» اظهار کرد: این کتاب در زمینه کمک به اندیشه کودکان بوده و این مجموعه درست اندیشیدن را به صورت نامحسوس به کودکان می‌آموزد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب روند و مسیری در چینش مواد تفکری پیش روی مخاطب قرار می‌دهد تا به جهانی که در آن است به صورت صحیح و منطقی بنگرد و آن را درک کند.

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی عنوان داشت: در قسمت اول این کتاب مورچه قصه مورا زمانی که به دنیا می‌آید، دست و پاهایش داخل پیله گیر می‌کند و مادرش تلاش می‌کند وی را از داخل پیله بیرون بکشد، بنابراین سرگذشت مورا با این داستان رقم می‌خورد.

وی با اشاره به کتاب‌های انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در زمینه کودکان گفت: تا کنون کتاب‌های اصحاب عاشورا در قالب 40 جلد، مجموعه 14 معصوم، مجموعه مصباح،‌ حماسه و شلمچه درباره حوادث جبهه و جنگ، چهره‌های ماندگار و فانوس ویژه کودکان تدوین و منتشر شده است.

روحانی با بیان اینکه مبنا در تدوین کتاب کودک بر اساس مباحث دینی است، عنوان داشت: لازم است در قالب این مباحث کودک را با مباحث دینی آشنا کنیم تا از طریق داستان‌ها ضعف‌هایی که در معرفی مبانی دینی وجود دارد، برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در کتاب‌هایی که ویژه کودکان تدوین شده مباحث دینی مانند نماز و وضو به زبان ساده به کودکان آموزش داده می‌شود تا در این زمینه بتوانند به طور مطلوب الگوبرداری کنند.

کتاب «کودکی مورا» توسط حمید رضا اشترانی تالیف شده و تصویرگری و طراحی گرافیک این کتاب را معصومه قنبرپور و ویراستاری آن را مریم قنواتی بر عهده داشته‌اند.

این اثر در آینده‌ای نزدیک با قیمت 3 هزار تومان و تیراژ 4 هزار نسخه به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی روانه بازار چاپ و نشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول