اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای برنامه‌های ابلاغی سال 91

ستاد اقامه نماز آبفای قزوین در اجرای برنامه‌های کشوری برتر شد

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور شایسته تقدیر شناخته شد.

ستاد اقامه نماز آبفای قزوین در اجرای برنامه‌های کشوری برتر شد

مجید برخورداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سیدقریش موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان قزوین از این ستاد با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

وی افزود: این تقدیر به دلیل کسب رتبه شایسته تقدیر این شرکت در اجرای برنامه‌‌های ابلاغی سال 91 ستاد اقامه نماز کشور صورت گرفت.

به گفته این مسئول در متن لوح تقدیر اهدایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیر ستاد اقامه نماز استان قزوین آمده است: طبق گزارش ستاد اقامه نماز استان قزوین، آن دستگاه توانسته با همت و تلاش شما در اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور در سال 91 رتبه شایسته تقدیر را کسب نماید؛ لذا بر خود فرض می‌‌دانیم از جنابعالی به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز آن دستگاه تقدیر و تشکر نماییم.

برخورداری در خصوص دیگر اقدامات حوزه متبوع خود در بخش آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان به حضور این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور اشاره کرد.

مدیر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری قزوین اظهار کرد: این شرکت با طرح‌هایی همچون طرح پژوهشی «بررسی نمک‌زدایی از آب‌های شور و لب شور با استفاده از نانو فیلتراسیون»، «روش‌های حذف یون فلوراید در آب‌های آشامیدنی در شهر محمودآباد»، «بررسی گندزدایی از آب آشامیدنی و فاضلاب با استفاده از نانوسیلور» و تدوین چشم‌انداز شرکت و تحلیل نقاط قوت و ضعف به روش SWOT در نمایشگاه یاد شده که اواخر آذرماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تعدادی از شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار شد، حضور یافت.

برخورداری ادامه داد: در بخش نظری کتاب اصول بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های بیولوژیک فاضلاب حاصل کار گروهی دکتر محمدمهدی امام جمعه و زهرا علیزاده دهخدایی، مقاله اهمیت پیش‌بینی و مدل‌سازی آب مصرفی شهر الوند با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی و تأثیر آن در مدیریت انرژی کار گروهی حمیدرضا بابایی‌فر و سیدمصطفی کلامی هریس و همچنین مقاله رویکردی دوباره به استفاده از مخازن سنتی آب شرب (آب انبارها) در مناطق خشک و نیمه خشک تحت شرایط تغییر اقلیم کار احمد هجران‌فر معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان قزوین به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این حوزه ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این بخش همچنین مقاله بهینه‌سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه مبتنی بر قابلیت اطمینان در تأمین و تولید آب شرب مطالعه موردی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین کار گروهی علی خلخالی و محمدمهدی کاظمی نسب و فرزاد یارقلی و مقاله ارزیابی فنی و اقتصادی اجرای پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب به روش BOT از سوی شرکت آبفای استان قزوین حضور یافت و در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان پژوهش در حوزه آب و فاضلاب قرار گرفت.

مدیر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری قزوین در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو با اشاره به قرار گرفتن در فصل سرما از شهروندان خواست تا در صورت یخ‌زدگی کنتورهای آب منازل خود از ریختن آب جوش روی آن خودداری کنند.

برخورداری عایق کردن کنتور با استفاده از گونی کنفی، پارچه‌های پشمی و نظایر آن را راه مناسب برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و از بین رفتن آن دانست.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول