اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب شهری تویسرکان عنوان کرد

خدمات‌دهی آبفای تویسرکان به 37 هزار مشترک

مدیر آب و فاضلاب شهری تویسرکان تعداد مشترکان اداره آب و فاضلاب را 37 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 20 هزار نفر مشترک آب و 17 هزار نفر مشترک فاضلاب هستند.

خدمات‌دهی آبفای تویسرکان به 37 هزار مشترک

‌شمس‌الله سجادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان در مورد عملکرد 9 ماهه اداره آب و فاضلاب شهری تویسرکان، اظهار کرد: واگذاری 740 فقره انشعاب آب، واگذاری 721 فقره انشعاب فاضلاب، نصب 688 مورد انشعاب آب و نصب 806 مورد انشعاب فاضلاب در تویسرکان در این مدت انجام شده است.

وی حجم تولید آب را 4 میلیون و 594 هزار و 893 متر مکعب و حجم آب فروش رفته را 3 میلیون و 318 هزار و 243 متر مکعب اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون با 10 حلقه چاه در مدار، آب شرب مردم تأمین می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب شهری تویسرکان، پیگیری و اقدام بهنگام حوادث آب را 2 هزار و 225 مورد، انجام حوادث فاضلاب را یک‌هزار و 122 مورد، نمونه‌برداری باکتریولوژی 163 فقره، کلرسنجی در سطح شهر 4 هزار و 91 و کدورت‌سنجی را با 2 هزار و 584 مورد از دیگر اقدامات این اداره در 9 ماه امسال برشمرد.

وی باکتری‌سنجی مخازن را 482 مورد و شبکه آب را 122 مورد دانست و ابراز داشت: توسعه امانی شبکه 500 متر، اصلاح شبکه آب به صورت امانی 700 مورد، خط انتقال آب 250 متر و شست‌وشوی شبکه فاضلاب 76 کیلومتر بوده است.

سجادمنش گفت: لایروبی 705 انشعاب و هم‌سطح‌سازی 60 مورد دریچه‌ فاضلاب از دیگر خدمات ارائه شده از سوی آب و فاضلاب شهری تویسرکان به مردم بوده است. اقداماتی نظیر نمونه‌گیری از تصفیه‌خانه شهرهای تویسرکان و سرکان ماهانه 25 فقره، نشت‌گیری مخازن آب دو مورد، نصب 6 دستگاه فشارشکن، جداسازی آب مصرفی فضای سبز بلوار سرکان و پارک نبوت از آب شرب و محوطه‌سازی و حصارکشی یک حلقه چاه آب در بازه زمانی فوق صورت گرفته است.

مدیر آب و فاضلاب شهری تویسرکان تعداد مشترکان اداره آب و فاضلاب را 37 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 20 هزار نفر مشترک آب و حدود 17 هزار نفر مشترک فاضلاب هستند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به انجام اقدامات ضروری مانند گرم نگه‌داشتن کنتور تأسیسات انشعاب به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی با توجه به برودت هوا، اطلاع‌رسانی فوری هنگام نشتی و شکستی لوله‌های آب و فاضلاب، مصرف بهینه از آب و خودداری از مصارف غیر ضروری از سوی شهروندان را مورد تأکید قرار داد.

سجادمنش اطلاع‌رسانی را سازوکار مهم در امور مختلف دانست و گفت: اداره آب و فاضلاب تویسرکان به همین منظور بروشورهای اطلاع‌رسانی پیشگیری از یخ‌زدگی را در مراکزی مانند مساجد و ادارات توزیع کرده و از طریق صدا و سیما نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول