اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوط، پلدشت، ماکو و چالدران در مجلس خبر داد

صدور سند مالکیت برای 80 درصد واحدهای مسکونی پلدشت

نماینده مردم شوط، پلدشت، ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد واحدهای مسکونی روستایی پلدشت دارای سند مالکیت هستند.

صدور سند مالکیت برای 80 درصد واحدهای مسکونی پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت حمد علیپور پیش از ظهر امروز در مراسم واگذاری سند مالکیت اماکن روستایی، اظهار داشت: مرمت و بازسازی اماکن روستایی یکی از ضروریات است که بعد از انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

وی با اشاره به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در پلدشت، تصریح کرد: این اقدام در راستای کاهش حوادث ناشی از بلایای طبیعی از جمله زلزله انجام می شود که عملکرد بنیاد مسکن این شهرستان در زمینه مقاوم سازی امکان روستایی مطلوب ارزیابی می‌شود.

علیپور با اشاره به صدور سند مالکیت برای واحدهای مذکور، افزود: 80 درصد واحدهای مسکونی روستایی پلدشت دارای سند مالکیت هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در این زمینه، اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان امسال میزان صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان به 90 درصد افزایش می‌یابد.

نماینده مردم شوط، پلدشت، ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، گفت: پلدشت از نظر منابع آبی دارای ظرفیت‌های متعددی است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای بهبود وضعیت کشاورزی و دامداری این شهر بهره‌ گرفت.

علیپور اظهار داشت: برای این منظور نیازمند همت مسئولان در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول