اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار علی‎آبادکتول:

رغبت سرمایه‎گذاران با تعدیل قوانین سختگیرانه افزایش می‎یابد

فرماندار علی‎آبادکتول گفت: تعدیل قوانین سختگیرانه راه را برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در استان هموار کرده و رغبت سرمایه‎گذاران را افزایش می‌دهد.

رغبت سرمایه‎گذاران با تعدیل قوانین سختگیرانه افزایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، علی‎اکبر کی‎پور در جلسه‎ بررسی و ساماندهی محور گردشگری کبودوال علی‎آبادکتول با حضور مشاور استاندار، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر این شهرستان و دستگاه‎های اجرایی مرتبط ضمن اشاره به اهمیت توسعه گردشگری استان گفت: رونق این صنعت نیاز به همکاری همه جانبه دارد و در این راه همکاری دستگاه‎های مرتبط موثر خواهد بود.

وی ضمن اشاره به اینکه گردشگری به افزایش اشتغالزایی کمک می‎کند، افزود: با یک برنامه‎ریزی منسجم و بلندمدت و معرفی هر چه بهتر و بیشتر آثار تاریخی، طبیعی، باستانی و فرهنگی این استان می‎توان به امر تبلیغات گردشگری پرداخت.

فرماندار علی‎آبادکتول همچنین به اهمیت سرمایه‎گذاری در حوزه‎های مختلف گردشگری استان به خصوص منطقه گردشگری کبودوال اشاره داشت و تصریح کرد: تعدیل قوانین سختگیرانه راه را برای سرمایه‎گذاری هر چه بیشتر در استان هموار کرده و رغبت سرمایه‎گذاران را افزایش می‌دهد.

کی‎پور همچنین بر بروزرسانی طرح‎های گردشگری و سایت پلان‎های مربوطه تاکید داشت.

آب منطقه‎ای گلستان طرحی گردشگری در پارک جنگلی کبودوال آماده واگذار دارد

معاون شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان نیز در این راستا گفت: سه منطقه در پارک جنگلی کبودوال وجود دارد، سد کبودوال، محدوده پارک و آبشار زیبای کبودوال که از هم جدا شدنی نیستند و این سه منطقه نیاز به یک طرح جامع دارد.

سید محسن حسینی افزود: در این راستا شرکت آب منطقه‎ای استان طرحی را طراحی کرده و آماده واگذاری به سرمایه‎گذار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این جلسه به پیگیری‎های صورت گرفته در خصوص سرمایه‎گذاری در منطقه نمونه گردشگری کبودوال علی‎آباد‎کتول اشاره داشت و گفت: تا طرح جامع و تایید شده‎ای برای این منطقه نمونه گردشگری در نظر گرفته نشود، نمی‎توان نسبت به اجرای آن اقدام کرد.

قربان عباسی همچنین افزود: تاکنون طرحی از سوی شرکت آب منطقه‎ای استان ارائه شده ولیکن طرح جامعی از سوی سرمایه‎گذار ارائه نشده و وضعیت واگذاری این منطقه نیز مشخص نیست.

وی اظهار امیدواری کرد که با مشخص شدن وضعیت سرمایه‎گذاری مطلوب در این منطقه نمونه گردشگری استان و اجرای پروژه سرمایه‎گذاری ضمن جذب گردشگران داخلی و خارجی شاهد رونق اقتصاد منطقه و استان باشیم.

استانداری گلستان حمایت‎های لازم را از سرمایه‎گذاران حوزه گردشگری به عمل می‎آورد

مشاور استاندار گلستان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ساماندهی این منطقه در جذب گردشگران داخلی و خارجی گفت: در این راستا استانداری گلستان حمایت‎های لازم را از سرمایه‎گذاران حوزه گردشگری در استان به عمل خواهد آورد.

محمد گلی اظهار کرد: با توجه به وجود قوانین و مقررات اداری در اجرای پروژه‎های سرمایه‎گذاری گردشگری استان و طی این مراحل توسط سرمایه‎گذار می‎توان با تسریع این مقررات و قانون‎های اداری در راستای حمایت از سرمایه‎گذاران استان گام برداشت.

انتهای پیام/2307/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول