اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر فرمانداران در استان اصفهان کلید خورد

علی‌اکبر رضایی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل شد

در اولین تغییر مدیریتی فرمانداری‌های استان اصفهان، با برکناری سلگی، علی اکبر رضایی به سمت سرپرست فرمانداری آران و بیدگل منصوب شد.

علی‌اکبر رضایی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از انتخاب مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان در دولت یازدهم، خانه‌تکانی فرمانداری‌های استان اصفهان آغاز شد و در پی این تغییر و تحولات دولت در استان اصفهان، استاندار اصفهان نخستین جابه‌جایی فرمانداران را از شهرستان آران و بید‌گل آغاز کرد.

استاندار اصفهان در حکمی علی‌اکبر رضایی را به سمت سرپرست فرمانداری آران و بیدگل منصوب کرد و روح‌الله سلگی، فرماندار سابق را برکنار کرد.

فرماندار سابق آران و بیدگل از آن دسته فرماندارانی بود که در زمان استاندار وقت اصفهان علیرضا ذاکر اصفهانی نیز یک‌بار با فرمانداری اردستان خداحافظی کرد، اما بلافاصله مجدد به‌عنوان فرماندار آران و بیدگل منصوب شد.

چنانکه طبق گزارش‌های غیررسمی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، آقای جواد صدیقیان و همچنین سعید جندقیان را جهت احراز پست سرپرستی فرمانداری آران و بیدگل به استانداری اصفهان معرفی کرده بود که در این‌ بین صدیقیان گزینه پررنگ‌تری بود، اما در نهایت علی‌اکبر رضایی گوی سبقت را ربود و سرپرست فرمانداری آران و بیدگل شد.

انتهای پیام/63012/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول