اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

20 هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد مهارت می‌آموزند

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: سالانه بیش از 20 هزار نفر در رشته‌های مختلف و در آموزشگاه‌های آزاد استان اردبیل مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌آموزند.

20 هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد مهارت می‌آموزند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، کلام‌الله صفری در هشتمین جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد اسلامی اظهار داشت: توسعه آموزشگاه‌ها با اولویت واگذاری کارها به بخش خصوصی به ویژه رشته‌های با مشاغل پر تعدد در دستور کار است.

وی در ادامه بر ضرورت حرکت در چارچوب قوانین و تحلیل دقیق و کارشناسی امور و به کارگیری آئین‌نامه‌های مربوطه مصوبات هیئت تأکید کردند.

صفری با افزایش پنج رشته آموزشی در آموزشگاه‌های موجود از جمله قالیبافی، هنرهای تجسمی، کارآفرینی، عمران و طراحی دوخت و همچنین با راه‌اندازی سه مورد آموزشگاه جدید در رشته‌های صنایع دستی و عمران در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر موافقت کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اضافه کرد: بخش خصوصی با 200 باب آموزشگاه آزاد هم اکنون قریب به 50 درصد آموزش‌های مهارتی را ارائه داده و سالیانه بیش از 20 هزار نفر را در رشته‌های مختلف آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/62007/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول