اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

شهرداری تمام تلاش خود را برای کاهش تلفات موتورسیکلت سواران در قم انجام می‌دهد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: متاسفانه استفاده ناصحیح و بیش از اندازه از موتوسیکلت خطرات فراوانی برای سرنشینان و راکبان موتورسیکلت به وجود آورده است و شهرداری تمام تلاش خود را برای کاهش این صدمات انجام می‌دهد.

شهرداری تمام تلاش خود را برای کاهش تلفات موتورسیکلت سواران در قم انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسیح الله معصومی عصر امروز در دومین همایش اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران قم ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: استفاده از موتورسیکلت به دلیل شرایط اقلیمی و فرهنگی در قم مورد اقبال عمومی اکثر افراد قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش استقبال موتورسواران از کلاه ایمنی در سال‌های گذشته بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد استقبال موتورسواران از کلاه ایمنی بوده‌ایم که این امر نشان دهنده فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: متاسفانه استفاده ناصحیح و بیش از اندازه از موتورسیکلت خطرات فراوانی را برای سرنشینان و راکبان موتور سیکلت به وجود آورده است که باید در راستای کاهش این صدمات تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تمام انسان‌ها تلاش می‌کنند که به بقای خود ادامه دهند گفت: رعایت مسائل ایمنی برای همه ضروری است و فواید استفاده از کلاه ایمنی که پوشش دهنده بخش اصلی بدن است برای همه اثبات شده است.

معصومی با اشاره به اینکه همه شهروندان باید مواظب سلامتی و ایمنی خود باشند بیان کرد: اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران قم با پیشنهاد شهرداری قم انجام شد و پلیس راهور و بیمه مرکزی نیز در این کار سهیم هستند.

وی با بیان اینکه از همه موتورسواران حاضر انتظار دارم که همیشه از کلاه ایمنی استفاده کنند تاکید کرد: امیدوارم که این حرکت ادامه داشته باشد و روزی شاهد صفر شدن آمار تلفات موتورسیکلت سواران در قم باشیم.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول