اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان قم صورت گرفت

آغاز اهدای 5 هزار کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران قمی

طی مراسمی مرحله اول اهدای 5 هزار کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران قمی با حضور مسئولان این استان برگزار شد.

آغاز اهدای 5 هزار کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، مرحله نخست اهدای رایگان 5 هزار کلاه ایمنی به موتورسیکلت‌سواران در قم با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری شهردار قم، کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی و با شرکت حدود 700 راکب موتورسیکلت در ستاد این فرماندهی برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم اظهار داشت: اگر قرار است تغییری در رفتار افراد صورت گیرد باید تغییر قبل از آن در دانش و بینش افراد رخ دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز می‌خواهیم یکی از رفتارهای اجتماعی را تمرین کنیم، به وجود ‌‌‌300 هزار دستگاه موتورسیکلت در قم اشاره کرد و گفت: متاسفانه 60 درصد تصادفات قم در سال جاری مربوط به موتورسیکلت بوده است.

مجتبایی افزود: از ابتدای امسال در تصادفات درون شهری حدود 2 هزار و 300 راکب موتورسیکلت مجروح و بیش از 30 نفر نیز جان باخته‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه مسئولان استان برای انتظام‌بخشی ترافیک پیش‌قراولان این مهم هستند، گفت: استان قم پیش‌قدم است تا این الگو در سراسر کشور اتفاق افتد.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول