اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

ستاد تسهیلات نوروزی شوشتر پیش از موعد مقرر تشکیل می‌شود

فرماندار شوشتر گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شوشتر امسال به درخواست دوستداران میراث فرهنگی بیش از یک ماه پیش از موعد همیشگی تشکیل می‌شود.

ستاد تسهیلات نوروزی شوشتر پیش از موعد مقرر تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه مشترکی با دوستداران میراث فرهنگی و شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: در سال‌جاری ستاد ستیهلات سفرهای نوروزی در شهرستان شوشتر یک ماه پیش از موعد هرسال و به تقاضای دوستداران میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

وی افزود: شهرستان شوشتر جاذبه‌های زیادی دارد و به این دلیل نیاز است برای هماهنگی‌های بیشتر بین مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط این ستاد زودتر از موعد تشکیل شود و به این دلیل دهه نخست بهمن ماه سال‌جاری این ستاد را تشکیل خواهیم داد.

نجفی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبارات دولتی در بخش‌های مختلف خوب تزریق شده است، گفت: در سال‌جاری در بخش میراث فرهنگی اعتبارات خوبی برای مرمت بناهای تاریخی در نظر گرفته شده است که با توجه به تخصیص 24 درصد تاکنون امید است به همین میزان در بخش مرمت آثار تاریخی اقدامات انجام شود.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه ساخت سرویس‌های بهداشتی در جاده باغات شهرستان شوشتر گفت: در سال‌جاری برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در جاده باغات شوشتر اعتبار در نظر گرفته شده است و به این دلیل باید ساخت و ساز در این بخش سریعا آغاز شود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شوشتر افزود: در صورتی که اعتباری برای تملک زمین برای ساخت این سرویس‌های بهداشتی در دست نباشد حاضر هستیم تا اعتبار این ساختمان را در محل دیگری هزینه کنیم.

نجفی خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر توانمندی‌های زیادی برای گردشگری دارد و می‌توان این سرویس‌ بهداشتی در ورودی شهرستان ساخته شود و امکان جابجایی در این بند وجود دارد.

انتهای پیام/72006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول