اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

مسئولان نظام در مقابل فساد مالی با قاطعیت برخورد کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسئولان نظام در مقابل فساد مالی با قاطعیت برخورد کنند.

مسئولان نظام در مقابل فساد مالی با قاطعیت برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در مقابل مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران مسئول هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز بی‌توجهی و عدم مبارزه با فساد مالی سبب شده کشورمان به صورت برنامه‌ای و سیستماتیک دچار فساد مالی شود، تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در مقابل مبارزه با فساد مالی مسئول هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی مواقع فساد مالی رنج‌آور است، تصریح کرد: تعدادی از افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن صاحب ثروت‌های افسانه‌ای و بادآورده شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه وجود فساد مالی سبب بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، گفت: این امر سبب شده زحمات شبانه‌روزی مسئولان کمرنگ شود.

علیمردانی اذعان داشت: دین اسلام صریحاً دستوراتی صادر کرده است که در جوامع مسلمان در مقابل فساد با قاطعیت و بدون تبعیض برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام در قوه قضائیه، مجریه و مقننه باید در مقابل فساد مالی سریع‌تر و با قاطعیت برخورد کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما نباید با پنهان‌کاری و تعریف و تمجید مشکلات را بپوشانیم، تصریح کرد: بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت فساد مالی در کشورمان وضعیت خوبی ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول پنج ماه گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات مستمر و متناوب به فکر ایجاد متولی ویژه برای جرائم اقتصادی هستند، اظهار داشت: تاکنون در این زمینه اقدام شایسته‌ای که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد صورت نگرفته است.

علیمردانی در ادامه به پروژه پتروشیمی زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: 96 هزار نفر از مردم سهام‌دار این پروژه هستند و دولت باید از جانب مردم در این زمینه ورود کند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول