اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مشهد:

مردم و رهبری انتظار قطع ریشه فساد مالی توسط مسئولان را دارند

امام جمعه موقت مشهد گفت: مقام معظم رهبری و همه ملت ایران با تمام وجود از مسئولان انتظار دارند ریشه غارت‌گری و فساد و تبعیض اقتصادی در کشور قطع شود.

مردم و رهبری انتظار قطع ریشه فساد مالی توسط مسئولان را دارند

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در جوار بارگاه امام هشتم(ع) برگزار شد، با اشاره به مصیبت‌هایی که در کربلا به خاندان اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زینب(س) وارد شد اظهار کرد: اگر بخواهیم قله عزت را در تاریخ نشان دهیم به جایی جز کربلا و به کسی جز حضرت زینب(س) اشاره نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت مشهد همچنین در قسمتی دیگر از سخنانش به حوادث هفته گذشته در سطح بین‌المللی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته رئیس جمهور و دیگر مسئولان دولت استکباری آمریکا با گفتار و کردارشان نشان دادند که خوی و اخلاق استکباری و استعماری دارند و به همه مردم دنیا نشان دادند دخالت‌هایشان در کشورهای دیگر فقط برای کسب منافع خودشان است.

فرزانه تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این نوع رفتار و کرداری که در هفته گذشته داشتند ثابت کردند زیر نظر رژیم حرام‎زده جعلی و اشغالگر صهیونیستی قرار دارند و بر طبق جلب رضایت آنها عمل می‎کنند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در روزهای گذشته دائم در حال مشورت با مسئولان رژیم خون‌خوار صهیونیستی بودند و به آنها دلگرمی داده و علیه ملت ایران موضع‌گیری کردند.

امام جمعه موقت مشهد ابراز کرد: آمریکا که در واقع یک ابرقدرت پوشالی است خودش را زیر نظر مسئولان قاتل اسرائیلی قرار داده و با این نوع رفتارش ثابت می‌کند به شدت از ایران وحشت دارد که البته باید هم وحشت داشته باشد.

فرزانه دلیل ترس استکبار از ملت ایران را امنیت رژیم جعلی اسرائیل دانست و افزود: آنها از ایران می‌ترسند چون مردم ایران تصمیم گرفته‌اند مسلمان زندگی کنند و یک حکومت اسلامی بر این کشور حاکم است.

وی افزود: ما امروز وظیفه داریم از افرادی که رهبر انقلاب آنها را فرزند انقلاب خواندند حمایت کنیم، آنها نیز باید مراقب باشند که حتی ذره‌ای از حقوق ملت ایران پایمال نشود و بدانند که در این راه نباید از دشمن ترسید.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز حماسه 9 دی ملت ایران بیان داشت: مردم ما این روزها ذهنشان به فتنه آمریکایی 88 مشغول است؛ همان فتنه‌ای که شیرینی انتخابات 88 را در کام مردم ایران تلخ کرد و موجب از بین رفتن اموال مردم و قتل چند نفر شد.

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب به مسئولان نسبت به جلوگیری از فسادهای مالی اظهار کرد: این روزها با وجود همه هشدارهای رهبر معظم انقلاب خبر از غارت اموال مسلمین می‌دهند و گفته می‌شود که میلیاردها کارت هدیه داده شده است.

فرزانه عنوان کرد: در حالی که خبر می‌رسد یک نماینده مجلس برای شرکت خودش که گردش مالی‌اش 20 میلیون تومان است تقاضای 160 میلیارد تومان وام از بانک‌های کشور اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: این حرکت‌ها از آنجا خطرناک است که با اصل نظام ما در ضدیت قرار دارد و باعث به وجود آمدن یک فتنه قارونی و یک طبقه اشرافی خواهد شد و از درون مسئولان افرادی ثروتمند و قارونی بیرون خواهند آمد و این کار آنقدر پیش خواهد رفت که یکی برای محبوبه‌اش گردنبند میلیاردی می‌خرد و یک زن مسلمان برای خرید بال و پای مرغ به زحمت می‌افتد.

خظیب نماز جمعه مشهد اظهار داشت: مقام معظم رهبری و همه ملت ایران با تمام وجود از مسئولان انتظار دارند ریشه غارت‌گری و فساد و تبعیض اقتصادی در کشور قطع شود.

انتهای پیام/2202/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول