اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاسارگاد:

شدت بارش‌ها هیچ‌گونه مشکلی در پاسارگاد به وجود نیاورد

فرماندار پاسارگاد گفت: با وجود شدت بارش‌ها، کوهستانی بودن منطقه و کمبود جدی نیروی خدماتی و ماشین‌آلات، هیچ‌گونه مشکلی در این شهرستان مشاهده نشده است.

شدت بارش‌ها هیچ‌گونه مشکلی در پاسارگاد به وجود نیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاسارگاد، مرتضی وصالی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در شهرستان‌های استان فارس، ستاد مدیریت بحران پاسارگاد آمادگی کامل را در برابر وقوع حوادث احتمالی دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه مهمترین بحث در مدیریت بحران مدیریت زمان و ثانیه‌ها است، گفت: در بحران‌ها می‌طلبد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات ویژه و پیامدهای منفی را با کمترین تبعات مدیریت کرده و به سرعت از اوج آن گذر کنیم.

فرماندار پاسارگاد افزود: نوع برخورد با مصدومان، خدمات‌رسانی به آنان و رعایت کامل مسائل فنی برای جلوگیری از بروز هرگونه رخداد، از عوامل موفقیت در بحران است.

وصالی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدماتی نیز باید در زمینه مدیریت بحران و رویدادهای احتمالی همدلی لازم را داشته باشند تا حداکثر بازده و راندمان را در هنگام بحران و قبل و بعد از آن شاهد باشیم.

فرماندار پاسارگاد با توصیه جدی به اتخاذ تدابیر لازم در مورد یخبندان و لغزندگی معابر و جاده‌ها، ابراز داشت: با تلاش و همدلی ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در هفته پیش، با وجود شدت بارش‌ها، کوهستانی بودن منطقه و کمبود جدی در نیروی انسانی خدماتی و ماشین‌آلات، هیچ‌گونه مشکلی مشاهده نشد.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول