اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دارالقرآن کشور:

توجه همه دستگاه‌ها به حوزه قرآن نیاز جامعه امروز است

رئیس دارالقرآن کشور گفت: توجه همه دستگاه‌ها به حوزه قرآن نیاز جامعه امروز و از ضروریات است.

توجه همه دستگاه‌ها به حوزه قرآن نیاز جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی قره‌شیخ‌لو ظهر امروز در نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن منطقه یک قوه قضاییه در اراک اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح وزارتخانه‌ها و با هدف توسعه فرهنگ قرآنی بین خانواده‌ها اقدام ارزشمندی است که باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن باید فینال یک دوره آموزشی بوده و تنها جنبه مسابقه‌ای نداشته باشد.

داور نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن منطقه یک قوه قضاییه اظهار داشت: قوه قضاییه باید بکوشد مرحله کشوری را با کیفیت بیشتری نسبت به مرحله اول برگزار کند و رشد کمی و کیفی مسابقات را در سال آینده مدنظر قرار دهد.

قره‌شیخ‌لو بیان کرد: خانواده‌ها و جوانان را درگیر برنامه‌های قرآنی کردن اقدام شایسته‌ای است که موجب برکت در خانواده و جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع قرآن باید به عنوان یک موضوع درجه یک مورد توجه همگان قرار گیرد، یادآور شد: مسابقات قرآن نقش موثری در توسعه فرهنگ قرآنی در بین افراد جامعه دارد که باید از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی نیز گفت: این دوره از مسابقات با حضور 23 قاری قرآن شاغل در دستگاه قضایی استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قزوین، سمنان و قم برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها از بین 300 قاری شرکت‌کننده در مسابقات شهرستانی و استانی به این رقابت‌ها راه یافته‌اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های تلاوت، ترتیل و تحقیق، حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مرحله کشوری قرآن قوه قضاییه که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام/87002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول