اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

دوره‌های رسمی روزنامه‌نگاری غرب گیلان در آستارا برگزار می‌شود

مدیر مسئول موسسه فرهنگی و ‌هنری بندر مرزی آستارا از برگزاری نخستین دوره‌های رسمی روزنامه‌نگاری غرب گیلان در این شهرستان خبر داد.

دوره‌های رسمی روزنامه‌نگاری غرب گیلان در آستارا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرشید شاهور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالان و علاقه‌مندان حرفه روزنامه‌نگاری شهرهای آستارا، لوندویل، لیسار، حویق و چوبر تالش، رضوانشهر و ماسال می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های مذکور، دوره‌های مرتبط با این حرفه‌ها را آموزش ببینند.

به گفته وی، این دوره‌ها به هفت حرفه مجزا، در زمینه‌های گزارش‌نویسی، عکاسی خبری، روزنامه‌نگاری الکترونیکی، خبرنگار تلویزیون، صفحه‌آرایی خبری، ویراستار خبری و تبلیغات مطبوعاتی تقسیم شده است.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره‌ها آغاز شده است، تصریح کرد: پس از تکمیل ظرفیت، کلاس‌ها به ترتیب اولویت تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان برای گذراندن هر دوره آموزشی از اساتید مجرب و مرتبط با همان رشته بهره‌مند می‌شوند.

شاهور استفاده از استادان مطرح در دوره روزنامه‌‌نگاری را از جمله ویژگی‌های دوره‌های مذکور ذکر کرد.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری شهرباران آستارا گفت: قبول‌شدگان آزمون هر دوره، گواهینامه معتبر و رسمی با تأیید مهر موسسه از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دریافت می‌کنند.

وی از متقاضیان دوره روز‌نامه‌نگاری خواست تا به آستارا، خیابان ملت، روبروی مدرسه شهید نواب صفوی، موسسه فرهنگی و هنری شهر باران مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند و با شماره تلفن 0182- 5268747 تماس بگیرند.

انتهای پیام/84001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول