اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان:

بازار پوشاک چینی دیگر خریدار ندارد

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان گفت: پوشاک چینی امسال نسبت به سال‌های گذشته کمتر در بازار وجود دارد.

بازار پوشاک چینی دیگر خریدار ندارد

ابراهیم خطابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بازار فروش پوشاک زمستانه امسال بسیار ضعیف بود، اظهار کرد: نسبت به سال‌ گذشته فروش زمستانه بسیار ضعیف بوده و بیشتر فروشندگان و تولیدکنندگان به فروش فوق‌العاده روی آورده‌ و قیمت‌ اجناس خود را بی‌نهایت کاهش داده‌اند.

وی افزود: باوجود اینکه قیمت‌ اجناس نسبت به سال گذشته چندان افزایش نداشت اما بازار خوب نبود که علت آن را می‌‌توان کاهش قدرت خرید مردم دانست.

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان با بیان اینکه کاهش فروش در بازار مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: کاهش فروش در بازار زمستانه سبب اختلال در برنامه تولید عید تولیدکنندگان شده و فروشندگان مجبور می‌شوند کار خود را دیرتر آغاز کنند.

وی اضافه کرد: قیمت اجناس در شروع فروش نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشت، اما در حال حاضر فروشندگان با کاهش 50 درصدی قیمت اجناس خود اقدام به فروش فوق‌العاده کرده‌اند تا اجناس خود را تمام کنند.

خطابخش با اشاره به اینکه اجناس چینی امسال نسبت به سال گذشته کمتر در بازار موجود است، خاطرنشان کرد: امسال بیشتر اجناس ترک در بازار موجود است که قیمت‌های بالایی داشته و مشتری خاص خود را می‌طلبد، اما بازار اجناس چینی نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.

وی افزود: خوشبختانه تولید بسیار بهتر شده است و اجناس با برنامه مناسب و به‌روز تولید می‌شوند، اما مشکلی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند بالا بودن هزینه‌ها است که سبب بالا بودن قیمت اجناس تولید شده است.

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان تاکید کرد: اگر در زمینه کاهش هزینه‌ها پشتیبانی از سمت دولت وجود داشته باشد قیمت‌ها نیز بهتر می‌شود و با توجه به اینکه کیفیت پوشاک تولید داخل مطلوب بوده این مسئله مورد استقبال مردم نیز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63029/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول