اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیشرفت 80 درصدی پروژه ساختمان دادگستری دهدشت

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه ساختمان در حال احداث دادگستری دهدشت میزان پیشرفت این پروژه شهرستانی را 80 درصد عنوان و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

پیشرفت 80 درصدی پروژه ساختمان دادگستری دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری استان، رئیس و دادستان دادگستری کهگیلویه ظهر امروز از پروژه ساختمان در حال احداث دادگستری دهدشت بازدید کردند.

دکتر علی جمادی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان دادگستری دهدشت را 80 درصد دانست و اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 13 هزار و 700 متر مربع و با زیربنای 3 هزار و 600 متر مربع در دست احداث است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صدد هستیم در کوتاه‌ترین فاصله زمانی ممکن ساختمان دادگستری دهدشت را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

جمادی با بیان اینکه فعالیت دادگستری شهرستان کهگیلویه در حال حاضر در ساختمان قدیمی که از باب ضرورت برای دادگاه بخش آن زمان احداث شده بود، انجام می‌شود، ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از ساختمان جدید بار مشکلات دادگستری کهگیلویه کاسته شده و در جهت تأمین امنیت مؤثر واقع شود.

این مسئول مدت زمان تکمیل و بهره‌برداری این ساختمان را حداکثر تا پایان سال‌جاری دانست و افزود: با توجه به پیشرفت بالای فیزیکی، پیش‌بینی می‌شود ظرف دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جمادی اعتبار احداث ساختمان دادگستری کهگیلویه را 40 میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد: بیش از 25 میلیارد ریال تاکنون در احداث ساختمان جدید دادگستری دهدشت هزینه شده است.

وی خواستار همکاری مسئولان استانی در جذب اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه مورد نظر شد و ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد اعتبارات لازم را در اولین فرصت از مرکز اخذ کنیم تا بتوانیم در زمان اعلام شده ساختمان را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

به گفته جمادی ساختمان جدید دادگستری مربوط به ستادها و محاکم قضایی شامل دادسرا، دادگاه‌های عمومی و انقلاب خواهد بود و شوراهای حل اختلاف در این ساختمان مستقر نخواهند شد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول