اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

از بررسی تحصیل فرزندان شاهد قزوین تا نشاط ایثارگران

در جلسه بنیاد شهید قزوین از بررسی تحصیل فرزندان شاهد تا توجه به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از بررسی تحصیل فرزندان شاهد قزوین تا نشاط ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین جلسه بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین امروز با هدف رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگری این استان برگزار شد.

با توجه به نیاز جامعه ایثارگری به خدمات و ضرورت و الزام مسئولان برای احیای فرهنگ ایثار در حال حاضر توجه به مقوله گرامیداشت خانواده‌های شهدا امری مهم و مورد توجه است.

بر همین اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین رویکردهای حمایتی و خدماتی را برای گسترش نهضت خدمات رسانی به جامعه ایثارگری استان و خانواده‌های آنان در پیش گرفته است

نادر نصیری در حاشیه این جلسه در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در عرصه خدمت به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر قزوین تاکنون صورت گرفته است، اظهار داشت: بسنده به این مقدار از فعالیت‌ها البته اثرگذار نیست.

وی افزود: هنوز با آنچه درخور شایستگی خانواده‌های معظم شهداست فاصله بسیار زیاد است و تلاش در زمینه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی  است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری کمترین کاری در مقابل رسالت خطیری است که نظام اسلامی بر دوش مسئولان گذاشته است و برای این منظور باید به نحو احسن خدمات انجام داد.

نصیری با اشاره به اینکه تلاش کارکنان بنیاد شهید استان روند خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری را شتاب بیشتری داده است، ابراز داشت: مجموع این تلاش‌ها گوشه‌ای از رشادت‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد تقدیر قرار داده و بسیار اثرگذار بوده است.

نصیری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت: امروز به برکت خون شهدا، تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان، ایران اسلامی توانسته قله‌های موفقیت را طی کرده و به پیروزی برسد.

وی با برشمردن ویژگی‌های دانشجویان ایثارگر موفق ادامه داد: دانشجوی موفق کسی است که هدف را درست انتخاب کرده و برای دست‌یابی به هدف خویش پشتکار و همت داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان طرح شاهد واحد آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک خبر داد و افزود: در این طرح وضعیت تحصیلی مجید ابراهیمی فرزند آزاده و جانباز فرهاد ابراهیمی، مهدی یکه‌زارع فرزند آزاده و جانباز بهمن یکه‌زارع، محمدرضا بغدادی فرزند آزاده و جانباز رضا بغدادی، فاطمه محمدی فرزند آزاده و جانباز محمود محمدی و ندا میرمحمدی فرزند جانباز هفتاد درصد سجاد میرمحمدی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه رئیس اداره فرهنگی هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ابراز داشت: به منظور ایجاد نشاط و افزایش روحیه شادابی بین جانبازان بالای 25 درصد، 120 نفر از این جانبازان به اتفاق خانواده‌ به مجتمع فرهنگی ورزشی و تفریحی ایثار واقع در کردان شهر کرج اعزام شدند.

محمد لطفی عنوان کرد: مدت این اردو دو روز بود و جانبازان سرافرازی از شهرستان‌های قزوین، آبیک، بویین زهرا و البرز به این اردو اعزام شده و در آن حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/77005/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول