اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس اصفهانی فدراسیون فوتبال:

بدشانسی‌های ذوب‌آهن تمام می‌شود

مدرس اصفهانی فدراسیون فوتبال گفت: همیشه این‌گونه نیست که بدشانسی و حوادث به ضرر ذوب‌آهن باشد و این تیم در آینده نتایج بهتری را کسب می‌کند.

بدشانسی‌های ذوب‌آهن تمام می‌شود

غلام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به توانمندی تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: با توجه به آمدن آقای آذری و ادامه حمایت‌های مسئولان کارخانه از تیم و با توجه به بازی‌هایی که انجام‌شده ذوب‌آهن بازی‌های قابل قبولی را انجام داده است و به اعتقاد من نتایجی که این تیم کسب کرده عادلانه نبوده است.

وی تصریح کرد: همیشه این‌گونه نیست که بدشانسی و حوادث به ضرر ذوب‌آهن باشد و من فکر می‌کنم این تیم در آینده نتایج بهتری را کسب می‌کند.

مدرس اصفهانی فدراسیون فوتبال ادامه داد: من با شرایط تمرینی ذوب‌آهن از نزدیک آشنا نیستم اما مربیان خوب دنیا در تیم‌هایشان مانند یک پزشک عمل می‌کنند، زمانی که در خط دفاعی با مشکلاتی مواجه هستیم نیاز به تمرینات تخصصی هست و این تنها یک بعد قضیه هست.

وی گفت: یک بعد دیگر مشکلات ممکن است به سن و سال و یا مسائل مربوط به انگیزه بازیکنان مربوط باشد که باید رفع شوند.

جعفری اضافه کرد: مربیان ذوب‌آهن باید به جوانانشان به‌خصوص در خط دفاعی توجه بیشتری بکنند هرچند که ممکن است این کار با مخاطراتی همراه باشد اما زمانی که به گل‌های خورده این تیم نگاهی می‌اندازیم بیانگر عملکرد ضعیف این خط است.

انتهای پیام/63020/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول