اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران فارس صورت گرفت

قدردانی از سیمای فارس به خاطر نشان دادن زیبایی‌های برف

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران فارس از صدا و سیمای مرکز این استان به خاطر نشان دادن زیبایی‌های برف سنگینی که در روزهای اخیر در فارس بارید، تشکر و قدردانی شد.

قدردانی از سیمای فارس به خاطر نشان دادن زیبایی‌های برف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران فارس که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و یگان‌های نظامی و انتظامی این استان برگزار شد، با بیان این که زیرساخت‌های فارس به ویژه شهر شیراز آمادگی لازم برای بارش برف را ندارد و متناسب با شرایط عمومی این منطقه ایجاد شده است، اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول با نگاه آسیب‌شناسنامه به بارندگی اخیر، آمادگی‌های لازم برای مدیریت بارش برف در آینده را بیش از گذشته ایجاد کنند.

محسن اردکانی با تاکید بر این که عملکرد تمام دستگاه‌های مسئول در جریان بارش‌های اخیر به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید امکانات خود را برای خدمات‌رسانی به مردم در بارش‌های آینده بسیج کرده و در اختیار مدیریت بحران این استان و دستگاه‌های مسئول قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به تجربیات گذشته، دستگاه‌های مسئول با آمادگی بیشتری به استقبال بارش‌های آینده بروند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با بیان این که در صورت توجه کامل مردم به اطلاعیه‌ها و تذکرات دستگاه‌های مسئول در زمان وقوع حوادث، بسیاری از خطرات رفع خواهد شد، افزود: مدیریت بحران‌ها و حوادث با حضور و مشارکت مردم به خوبی صورت خواهد گرفت.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس نیز با بیان این که روحیه ایثارگری که مورد توجه دین اسلام و از شاخصه‌های مردم ایران است در زمان وقوع بحران‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در شرایط بحرانی مردم باید به کمک دستگاه‌های مسئول آمده و همکاری لازم را داشته باشند.

کمال فیروزآبادی با اشاره به این که بارش‌های اخیر به عنوان رزمایشی برای سنجش توان دستگاه‌های مسئول باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: استان فارس بسیار وسیع است و تمام دست‌اندرکاران باید آماده وقوع حوادث و بحران‌های غیرمترقبه بزرگ در این استان باشند.

وی با قدردانی از صدا و سیمای مرکز فارس به دلیل نمایش زیبایی‌های بارش اخیر برف در شیراز و ایجاد آرامش در مردم خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی به مردم، ایجاد امیدواری و هماهنگی بیشتر در ارائه اخبار، مورد توجه قرار داشته باشد.

در این جلسه مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گزارشی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی، نظامی و رسانه‌های فعال در این استان در زمینه مدیریت مسائل مرتبط با بارش‌های اخیر ارائه و از دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان سپاه فجر، ارشد نظامی ارتش در فارس، فرماندهی انتظامی و فرمانداران شهرستان‌های این استان به دلیل تلاش‌های بی‌شائبه آنان در به حداقل رسانیدن مشکلات مردم در حادثه بارش برف و باران شدید تشکر کرد.

همچنین در این جلسه دبیران کارگروه‌های زیرمجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان به ارائه گزارش جلسات این کارگروه‌ها که به منظور ایجاد آمادگی در مورد بارش‌های آینده تشکیل شده بود پرداختند و برخی از پیشنهادات این کارگروه‌ها به تصویب رسید.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول