اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

بهره‌برداری از 50 پروژه و طرح عمران شهری در دهه‌فجر

شهردار تبریز از برنامه‌ریزی این مجموعه برای بهره‌برداری و افتتاح 50 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی بزرگ و کوچک همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 50 پروژه و طرح عمران شهری در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال و به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری تبریز همچون سال‌های گذشته بیش از 50 طرح و پروژه عمرانی خدماتی در دست اجرا در سطح مناطق و سازمان‌های تابعه را برای افتتاح و تقدیم به شهروندان آماده بهره‌برداری کرده است که این طرح‌ها به تدریج و برابر برنامه زمان‌بندی شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهم طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری در این ایام خاطر نشان کرد: طرح اتصال تله‌کابین به عون بن‌علی، آبشار ارتفاعات عون بن علی، گرمخانه منطقه رواسان، تصفیه‌خانه سرویس بهداشتی ائل باغی، ایستگاه‌های پمپاژ شبکه آب خام پارک بزرگ، تعمیر و تجهیز 15 باب مسجد، بهسازی و ساماندهی آجی‌چای حدفاصل بند بتنی تا پل خلبان از جمله این طرح‌ها است.

وی بهسازی پارک بانوان، سالن ورزشی پارک صفا، تعریض و بهسازی رمپ اتصالی بلوار آزادگان به شهیدان ذاکر، مسیرگشایی 18 متری چوسدوزان، ورزشگاه و استادیوم 5 هزار نفری مرزداران، مسیرگشایی 18 متری کوی گاز به میدان میثاق و ساختمان خدمات شهری منطقه شش را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری تبریز بیان کرد که همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/60002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول