اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه‌های ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به معاونان جدیدش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با توصیه هایی به معاونان جدیدش گفت: هیچ تفکر سیاسی در گزینش‌ها نداریم.‌

توصیه‌های ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به معاونان جدیدش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه و تکریم معاونان دانشجویی و فرهنگی، بهداشتی و رئیس دانشکده پزشکی اظهار کرد: تودیع و معارفه برای من یکی از سخت‌ترین کارهاست، ولی باید در نظر داشته باشیم در موقعیت‌های گوناگون، مسئولیت را به عنوان امانت در اختیار داریم تا به امانتدار بعدی تحویل دهیم.

وی افزود: تغییر به معنای ضعف و یا ناکارآمدی فرد نیست  قصورهای موجود ناشی از ناکارآمدی سیستم است.

صومی گفت: هیچ تفکر سیاسی در گزینش‌ها نداریم و هدف از تغییرها، ساختن تیمی هماهنگ برای انجام رسالت سازمانی است تا هر چه بیشتر به خواسته‌هایمان جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه گفت: از آقازاده معاون دانشجویی و فرهنگی جدید انتظار داریم محیط دانشجویی را محیط آموزشی قرار دهند تا دانشجویان با فراغ بال بیشتر آموزش دیده و رشد کنند.

وی همچنین گفت: از تبریزی نیز انتظار می‌رود با همکاری و همدلی کارشناسان و مدیران گروه‌ها و بهورزان، وضعیت سلامت را بهتر از قبل کنند.

صومی افزود: شکوری به عنوان ریاست دانشکده پزشکی راه‌های بهتری را پیش رو خواهند داشت که دانشکده را به رشد و تعالی بیشتری برسانند.

سیاسی کاری در سیستم بهداشت ظلم بزرگ است

احمد کوشا ‌‌معاون سابق‌ بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان نیز در این مراسم سیاسی کاری در سیستم بهداشت را ظلم بزرگ عنوان کرد و گفت: برای رعایت عدالت و جامه عمل پوشاندن به اهداف نظام، همیشه مراقب بودم تا سیستم بهداشتی سیاسی نشود.

وی به اجرا گذاشتن تمام آموخته‌های مدیریتی و دوره‌های آموزشی را هنر دوم خود خواند و گفت: برای سالم ماندن سیستم، پایش‌ها و نظارت‌ها به جای بازرسی باید آموزشی باشد.

در پایان این آیین ابلاغ‌های آقازاده به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی و سیدکاظم شکوری به عنوان رئیس دانشکده پزشکی و  جعفر صادق‌تبریزی به عنوان معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان ، توسط صومی رئیس دانشگاه اعطا شد و از تلاش‌ها و زحمات مسئولان قبلی با اهدای هدایایی، تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول