اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی لیگ دسته اول فوتبال کشور

نساجی میزبان صنعت نفت آبادان می‌شود

تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان صنعت نفت آبادان است.

نساجی میزبان صنعت نفت آبادان می‌شود

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا شنبه 21 دی تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر  میزبان صنعت نفت آبادان است.

تیم نساجی مازندران در حضور تماشاگرانش این هفته میزبان نماینده خوزستان است که از چهار بازی گذشته خود از 12 امتیاز ممکن در خانه تنها موفق به کسب دو امتیاز، دو شکست و دو تساوی شد و هنوز موفق نشد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طعم پیروزی بچشد و سه امتیاز بازی را به تماشاگرانش هدیه کند.

در جدول رده‌بندی صنعت نفت آبادان با 22 امتیاز در رده دوم جای دارد و نساجی نیز با 18 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و هر دو تیم از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند.

همچنین پرسپولیس شمال دیگر نماینده فوتبال مازندران روز یکشنبه 22 دی ماه در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه شهید بهشتی مهمان ایرانجوان بوشهر است.

تیم پرسپولیس شمال اوضاع احوال خوبی ندارد و با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر محسوب می‌شود ولی در مقابل ایرانجوان بوشهر با 22 امتیاز در صدر جدول جای دارد و از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است.

در حال حاضر هدایت تیم فوتبال پرسپولیس شمال بر عهده حسین ولی‌نژاد است.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول