اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان حج و زیارت خبر داد

تشکیل ستاد اربعین حسینی در سازمان حج و زیارت کشور

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت به اربعین حسینی نگاه ویژه‌ای دارد به همین دلیل ستاد اربعین حسینی در این سازمان شکل گرفته است.

تشکیل ستاد اربعین حسینی در سازمان حج و زیارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر خدرنژاد در همایش تجلیل از خادمان زائران اربعین حسینی (ع) که عصر امروز در مجتمع رفاهی حفاری برگزار شد اظهار کرد: شما در نمایشی زیبا پرده جدیدی از خدمت رسانی را بی‌ریا، مخلصانه و عاشقانه نشان دادید.

وی با بیان اینکه آنچه در اربعین امسال اتفاق افتاد بی‌سابقه بود، تصریح کرد: اربعین امسال تمرین مشقی برای اربعین آینده بود و ما خود را برای رقم زدن اربعینی حماسی‌تر در سال آینده آماده می‌کنیم.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت کشور خاطر نشان کرد: هیچ کدام از شما زمانی که در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بودید به گوشه‌ای از ذهنتان خطور نکرد که در همایشی از شما تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه آنچه که شما را به خدمت واداشت عشق به اباعبدالله حسین (ع) بود و قطعا هیچ کس و هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند ارزش خدمتی را که شما به جا آوردید تقدیر کند.

خدرنژاد با بیان اینکه تقدیر کننده اصلی شما امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) است عنوان کرد: حج که بزرگ‌ترین همایش دینی ما است با همه عظمتش به 3 میلیون نفر می‌رسد اما اربعین یک حرکت و اتفاقی بزرگ‌تر است.

وی افزود: نیت پاک و خالص شما در این اتفاق، نقطه و اثری بر روی یک نقاشی بزرگ بود و ورود به این نقاشی بزرگ یک افتخار است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت کشور امسال با تاخیر به اربعین حسینی ورود کرد، اذعان کرد: در این سازمان به اربعین حسینی نگاه ویژه‌ای می‌شود و به همین خاطر ستاد اربعین حسینی در سازمان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه از همین الان برنامه‌ریزی برای اربعین حسینی سال آینده را در دستور کار داریم اظهار کرد: یک زمانی برای مسیر شلمچه و چزابه خون می‌دادیم و می‌گفتیم یا زیارت و یا شهید می‌شویم.

خدر‌نژاد در این خصوص اضافه کرد: حال این وضعیتی که در شلمچه و چزابه وجود دارد در حد نام و اندازه زائران حسینی نیست.

وی بیان کرد: زمانی می‌گفتیم از تهران تا کربلا اتوبان چهار بانده می‌سازیم اما حال 40 کیلومتر را نمی‌توانیم برای زائران حسینی آماده کنیم.

انتهای پیام/72011/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول