اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

هدف اصلی دشمنان اسلام به راه انداختن جنگ‌ شیعه و سنی است

امام جمعه شهرستان کرج گفت: هدف اصلی دشمنان اسلام ایجاد درگیری میان شیعه و سنی و تفرقه‌‌افکنی در مسلمانان است.

هدف اصلی دشمنان اسلام به راه انداختن جنگ‌ شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به مسائل جهان اسلام اشاره کرد و گفت: کشورهای استکباری به ویژه رژیم اشغالگر قدس توطئه‌های خود برای ضربه‌ زدن به ممالک مسلمان و تضعیف امت اسلام را به اوج رسانده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی در ممالک اسلامی و سرکوب اعتراضات مسلمانان در برخی از کشورها، خاطرنشان کرد: هر کجا که شاهد به شهادت رساندن مسلمانان،‌ خون‌ریزی و درگیری در کشورهای اسلامی هستیم، به طور قطع یک طرف ماجرا رژیم منفور و اشغالگر قدس قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تأکید کرد: علت اصلی این توطئه‌ها این است که کشورهای غربی و حکومت‌های زورگویی چون رژیم صهیونیستی، به دنبال ایجاد تفرقه در ممالک اسلامی و مسلمانان هستند و نمی‌خواهند امت اسلامی متحد باشند.

حسینی همدانی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد درگیری میان شیعیان و سنی‌ها و تفرقه در جوامع اسلامی هستند و هر بار جنگی را میان شیعه و سنی در کشورهایی چون سوریه و عراق به راه می‌اندازند.

وی متذکر شد: مسلمانان به ویژه حاکمان جهان اسلام باید هوشیار بوده و اجازه ندهند توطئه دشمنان اسلام محقق شود.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر (عج) گفت: ما باید امام زمان خود را بشناسیم و با تبعیت از ولایت فقیه،‌ زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کنیم.

حسینی همدانی در پایان متذکر شد: برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) باید بستر‌های لازم را شیعیان فراهم کنند که تحقق این مهم پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول