اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

کوتاهی در انجام وظایف از هیچکس پذیرفتنی نیست

امام جمعه کرج گفت: همه باید نسبت به وظایف خود آگاه باشیم لذا کوتاهی در انجام وظایف از هیچکس پذیرفتنی نیست.

کوتاهی در انجام وظایف از هیچکس پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان البرز با بیان اینکه مسئولان باید به وظایف خود آشنا باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند، افزود: اگر کسی اموری از امور مسلمانان را به عهده بگیرد و کار را آنگونه که وظیفه دارد، انجام ندهد بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه همه‌ی ما به میزان جایگاهی که در آن قرار داریم از مدیران ارشد تا مدیران میانی و... آن است که قدر و اندازه جایگاه خود را بدانیم، خاطرنشان کرد: در این استا هیچ عذری در کوتاهی از انجام وظایف مورد قبول پذیرفته نیست.

حسینی همدانی در ادامه سخنان خود ضرورت داشتن پیوست فرهنگی در طرح‌ها را مهم خواند و گفت: این مهم نیز یکی از مطالبات مقام معظم رهبری بوده که تمام طرح‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد لذا کلیه طرح‌هایی که بر مبنای وسعت و ویژگی‌های البرز تهیه می‌شود نیازمند پیوست فرهنگی است.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه البرز نیازمند سند راهبردی منسجم است، افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های استان تدوین سند راهبردی منسجم با در نظرگرفتن ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و....است.

در ادامه این مراسم همچنین نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی خطاب به مدیران گفت: بهتر است از زمان باقیمانده بهترین بهره را گرفته و در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد تأکید کرد: آنچه که می‌ماند نتیجه عمل ما در دوران مدیریت‌ها است وگرنه این سمت‌ها رفتنی است و تنها عمل ما خواهد ماند.

وی تأکید کرد: فرصت‌ها همانند روز شمارها در گذرند و هر روز که حضور خود را در محل کار اعلام می‌کنیم باید بدانیم که یک روز از روز خدمتگذاری ما کاسته می‌شود.

در ادامه این جلسه همچنین معاون امور عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که چراغ پروژه‌های عمرانی البرز پرفروغ‌تر از گذشته باشد، افزود: باید براساس نیازها برنامه‌ریزی کنیم و با همدلی و همراهی مسئولان زمینه‌های پیشرفت و توسعه استان را بیش از پیش فراهم کنیم.

مجید سریزدی اعلام کرد: در این راستا باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را فراهم و بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را ایجاد کنیم.

وی استفاده از پتانسیل‌های بخش خصوصی را مهم خواند و گفت: استفاده از نخبگان، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/2302‌/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول