اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها بزرگنمایی نشود

بیاتیان: وزیر ورزش اختیارات ویژه از دولت بگیرد

نماینده مردم کردستان در مجلس نهم با گلایه از اینکه موضوع جوانان در دوره قبلی وزارت مغفول مانده است گفت: وزیر ورزش و جوانان باید با رئیس‌جمهور مذاکره و اختیار ویژه در این زمینه بگیرد.

بیاتیان: وزیر ورزش اختیارات ویژه از دولت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد بیاتیان ظهر امروز در نشست وزیر ورزش و جوانان با رؤسا و نائب‌رئیسان هیئت‌های ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد کردستان در استانداری این استان اظهار کرد: نمایندگان آماده همکاری برای توسعه ورزش کردستان هستند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه نمایندگان کردستان در مجلس پیرامون موضوع ورزش و جوانان زیاد است، گفت: استان کردستان با وجود برخورداری از جمیعت جوان از نظر زیرساخت در ضعف شدید عمرانی قرار دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: در استان ما برخی از هیئت‌های ورزشی بودجه‌ای برای فعالیت در آن رشته ندارند که این امر مشکلات فراوانی به بار می‌آورد.

بیاتیان تصریح کرد: از زمانی که وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد، کردستان از سایر مناطق عقب‌ مانده است که علت آن وجود زیرساخت آماده، پشتوانه مالی و اسپانسر مناسب در استان‌های دیگر است.

وی با تأکید بر اینکه نباید ورزشکاران دغدغه مالی داشته باشند تصریح کرد: انتظار ما از وزارت، مواردی چون واگذاری امتیاز تیم فوتبال به استان نیست.

نماینده مردم بیجار در مجلس نهم افزود: استان ما سرشار از استعدادهایی است که اگر بارور شوند تعداد زیادی از آنها ظرفیت حضور در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف را دارند.

بیاتیان تصریح کرد: کردستانی‌ها در همه ورزش‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما تا امروز به ورزشکاران این استان توجهی نشده است.

وی افزود: انتظار ما از مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز این است که از ظرفیت نخبگان ورزشی در این عرصه و همچنین جوانان دارای خلاقیت و ایده بیشتر استفاده کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به سابقه فرهنگی استان کردستان، لازم است به ورزش‌های سنتی این خطه توجه بیشتری شود.

بیاتیان با گلایه از اینکه موضوع جوانان در دوره قبلی وزارت مغفول مانده است اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان باید با رئیس‌جمهور مذاکره و اختیار ویژه در این زمینه بگیرد.

وی افزود: در صورتی که همه بودجه‌ها در اختیار وزیر بوده و برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود، می‌توان امیدوار به موفقیت در بخش جوانان باشیم.

نماینده استان کردستان در مجلس نهم در پایان با اشاره به یکی از موضوعات روز ورزش کشور اظهار کرد: اینکه مسئله قلیان‌ کشیدن فوتبالیست‌ها تا این حد بزرگنمایی شود، پسندیده نیست.

انتهای پیام/79012/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول