اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

ایران به دنبال معامله نقد و نسیه نمی‌رود / غربی‌ها بدسابقه‌اند

امام جمعه کاشمر گفت: ایران به دنبال معامله نقد و نسیه نخواهد رفت چرا که طرف‌های مقابل مذاکره، بدسابقه هستند لذا اگر قرار باشد ایران مذاکره و معامله‌ای با کشوری انجام دهد تنها با شرط نقد به نقد خواهد بود.

ایران به دنبال معامله نقد و نسیه نمی‌رود / غربی‌ها بدسابقه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا کنون به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خوبی در سطح دنیا دست یافته است.

وی با بیان اینکه دنیا امروز می‌فهمد اسلامی که شیعه و ایران به دنیا معرفی کرده با سایر مکتب‌‌های دنیا متمایز است، یادآور شد: ایران اسلامی به برکت دین مبین اسلام دارای منطق، عقلانیت، آرامش، محبت، صلح و دوستی است.

امام جمعه کاشمر حضور هیئت‌های پارلمانی از کشورهای مختلف اروپایی در ایران و مذاکره با مقامات ایرانی را گواه این منطق عنوان کرد و اظهار داشت: ایران به دنبال معامله نقد و نسیه نخواهد رفت چرا که طرف‌های مقابل مذاکره، بدسابقه هستند لذا اگر قرار باشد ایران مذاکره و معامله‌ای با کشوری انجام دهد تنها با شرط نقد به نقد خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ چندین بار در انجام مذاکرات و معاملات با چنین کشورهایی نتیجه آن را دیده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما اهل مذاکره هستیم اما با توجه به اینکه به کسی اطمینان نداریم به طور نسیه وارد معامله نمی‌شویم.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به بیستم دیماه سالروز شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر به دست جیره‌خواران و سر سپردگان طاغوت تصریح کرد: آنها در سال‌های دور امیر کبیر را از ما گرفتند و در سال‌های اخیر که ایران در بحث انرژی هسته‌ای به پیشرفت و توفیقات خوبی دست یافته بود دست به ترور دانشمندان هسته‌ای زدند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان علیه این نظام و کشور پایان ندارد، اظهار داشت: آنها به جهت اینکه زورشان نمی‌رسد با زبان نرم با ما صحبت می‌کنند و هر گاه قدرت پیدا کنند نیش خود را فرو خواهند کرد لذا تنها در صورتی می‌توانیم دشمنان را به عقب برانیم که در داخل کشور متحد و قوی کنار یکدیگر باشیم آن وقت است که دشمن در برابر تعرض به کشور ناتوان و در برابر ملت تسلیم می‌شود.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول