اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اقدامات غیرانسانی و جنایت ریشه در ضعف فرهنگی دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام غیرانسانی و جنایت ریشه در ضعف فرهنگی دارد.

اقدامات غیرانسانی و جنایت ریشه در ضعف فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی کارها و اقدامات غیرفرهنگی است و برخی دیگر از این مرتبه بالاتر می‌رود و به غیرانسانی تبدیل می‌شود که به آن ‌جنایت می‌گویند.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اینگونه کارها به چهره هر استان و منطقه و وجهه آن خدشه وارد می‌کند که لازم است اجازه ندهیم چنین کارهایی تکرار شود.

وی گفت: اعتقاد دارم که باید برای جلوگیری از چنین اقداماتی که ضد انسانی تلقی می‌شود فرهنگسازی کنیم تا شاهد تکرار آن‌ها نباشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اینگونه اقدامات چیزی جز ضرر برای استان عایدمان نمی‌کند و مسئولان باید با برخورد قانونی متناسب جلوی تکرار را بگیرند.البته اینگونه مسائل در همه جا ممکن است اتفاق بیفتد و مختص نقطه‌ای خاص نیست اما لازم است به گونه‌ای برخورد شود که با فرهنگ‌سازی درست جلوی تکرار آن را گرفت.

وی در همین خصوص گفت: برای مثال چندین سال پیش در خراسان جنایتی بزرگ صورت گرفت و یا بحث خفاش شب را داشتیم بنابراین نباید با اقدام یک فرد و یا افرادی خاص یک محیط و منطقه را مقصر کرد.

استاندار از لزوم مبارزه فرهنگی با چنین پدیده‌هایی گفت و افزود: در استان شوراها و ستادهای مختلفی داریم که کارکرد فرهنگی دارند و لازم است در آن‌ها برای جلوگیری از جرم و جنایت برنامه‌ریزی درست و اصولی شود.

وی شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی را از این دست شوراها دانست و گفت: همه باید وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول