اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات عنوان کرد

ارسال بیش از یک‌هزار اثر به جشنواره فیلم حسنات

دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات گفت: بیش از یک ‌هزار و صد اثر به جشنواره ملی فیلم حسنات ارسال شد.

ارسال بیش از یک‌هزار اثر به جشنواره فیلم حسنات

امیرحسین عشاقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بیش از یک هزار و 112 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: قالب‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات گفت: 485 اثر از بین آثار ارسال‌شده به دبیرخانه این دور از جشنواره در بخش داستانی، ارسال شده که از این تعداد 118 اثر تجربه‌ نخست، 313 اثر مسابقه‌ ملی و 54 اثر نیز فیلم تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در این بخش به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

وی ادامه داد: بیش از 89 شهر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند که در این میان هنرمندان استان تهران با ارسال 141 اثر و اصفهان با ارسال 81 اثر در این بخش پیشگام هستند.

عشاقی گفت: متولدین دهه 60 بیش‌ترین آثار را در بخش داستانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند و در نهایت  یک فرد 73 ساله مسن‎ترین و 14 ساله جوان‌ترین شرکت‌کننده در این جشنواره هستند.

وی در بیان آمار فیلم‎نامه‎های ارسال‌شده به این جشنواره گفت: 380 اثر از 56 شهر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 306 اثر در بخش مسابقه ملی و 74 اثر نیز در بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره حسنات بیان کرد: فیلم‌نامه‌نویسان اصفهان با ارسال 73 اثر و تهران با 56 اثر به دبیرخانه جشنواره پیشتاز ارسال آثار در این بخش بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فراخوان عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان برای ارسال آثار به دبیرخانه 23 مهرماه سال جاری بوده و آخرین‌مهلت ارسال آثار 30 دی ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/63019/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول