اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از جلسه ورزشی فریدونکنار

از نام بی‌نام جوانان در وزارت ورزش تا بی‌نامی رسانه‌ها

نشست صمیمی هیئت‌های ورزشی فریدونکنار با فرماندار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری و حضور اعضای شورای شهر و بعضی روسای ادارات و خبرنگاران برگزار شد نامی از جوانان و رسانه‌ها برده نشد.

از نام بی‌نام جوانان در وزارت ورزش تا بی‌نامی رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، نشست صمیمی روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار با فرماندار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بیشتر طعم جلسه تودیع و معارفه داشت که البته با چاشنی لبخند عنوان شد قدیمی و کلیج دو مرتبه برای سمت ریاست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تودیع و معارفه شده‌اند.

جلسه با هماهنگی و دعوت روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار و البته به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با 10 دقیقه تاخیر از ساعت 13:40 با قرائت قرآن شروع شد.

نخستین برنامه این نشست سخنرانی فرشید قدیمی رئیس تودیع شده اداره ورزش و جوانان فریدونکنار بود که با لیست بلند بالایی از تقدیرها و تشکرها لب به سخن گشود هرچند خبرنگاران در بیانات وی جایی نداشتند.

با حدود 20 دقیقه تاخیر قاسمی، آزادی، دیلمی و رحمان‌زاده اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار به نشست آمدند.

قدیمی در بخشی از سخنانش با تاکید بر اینکه همان‌طور که مرا حمایت کردید قهرمان کلیج را نیز حمایت کنید به نتیجه مطلوب می‌رسید، بارها شورای اسلامی شهر و شهرداری فریدونکنار را مورد تحسین تقدیر قرار داد.

انصار آری معاون توسعه ورزش همگانی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این هنگام به جمع حاضر پیوست.

آری پیش از دلیلی رئیس دو دوره قبلی تربیت‌بدنی فریدونکنار رئیس این نهاد بود.

در بخش ابتدایی جلسه مجری نیز با قرائت اسامی برخی از ورزشکاران از آنها به عنوان قهرمانان و اسطوره‌های ورزشی منطقه نام برد.

نوبت به قهرمان کلیج رئیس جدید اداره ورزش فریدونکنار رسید که قاسمی فرماندار شهرستان به دلیل برقراری یک تماس تلفنی در این زمان سالن نشست را ترک کرد و البته حدود پنج دقیقه بعد در صندلی خود نشست.

با گذشت حدود 40 دقیقه از شروع برنامه هاشم جمشیدپناه معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار آمد.

کلیج با ارائه برنامه‌های کاری خود خواستار حمایت همه‌جانبه شد و ابراز امیدواری کرد شرمنده شهدا نشود.

مجری برنامه پس از پایان سخنان کلیج گفت: هنوز قانون‌گذاران نام وزارت ورزش و جوانان به بعد جوانان آن هیچ توجهی ندارند.

روی بنر معرفی جلسه عنوان نشست صمیمی هیئت‌های ورزشی فریدونکنار با فرماندار دیده می‌شد هرچند به نظر می‌رسید این نشست بیشتر جنبه و تودیع و معارفه داشته باشد و البته در زیر بنر معرفی عنوان جلسه، متن از طرف روابط عمومی ورزشی فریدونکنار خوانده می‌شد که تعجب حاضران را برانگیخت که اصلا این روابط عمومی ورزشی دیگر چه صیغه‌ای و منتسب به کدام نهاد یا گروه است.

علی لاغری مسئول ورزش‌های همگانی فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار داشت: با رفتن قدیمی نباید کارهای ورزش فریدونکنار بر زمین بماند.

غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار نیز مشکلات وزارت ورزش در این دو سال را در 30 سال گذشته بی‌سابقه دانست.

صانعی خاطرنشان کرد: از حیث سخت‌افزاری و امکاناتی مشکلات اساسی داریم.

وی گفت: اطلاع داریم که بعضی شهرها 300 میلیون تومان گرفتند ولی در فریدونکنار 100هزار تومان هم نگرفته‌ایم.

سخنران بعدی محدثه مهدوی نماینده ورزش بانوان ورزشکار فریدونکنار بود تا پشت میکرفون سالن جلسات حرف بزند که همزمان با شروع صحبت وی عصمتی معاون فرماندار سالن را ترک کرد.

وی گفت: سالن اختصاصی بانوان که در دولت قبلی احداث شد در اختیار مردان قرار دارد، خوابگاه ورزشی نداریم، از تجهیزات ورزشی محروم هستیم و مشکلات عدیده داریم.

باغبانی وکیل دادگستری نیز آب سردی بر روان بعضی اعضای جلسه ریخت. وی گفت: استادیوم ورزشی شهید آزادی مشکل حقوقی داشته و حتی در برهه‌ای از زمان حکم قلع و قم آن گرفته شد.

جواد قاسمی به عنوان نماینده مردم فریدونکنار در شورای اسلامی شهر نیز اظهار داشت: پول‌های شورا به ورزش به چهره‌های غیرورزشی و حتی کسانی که حضور خارجی ندارند اهدا شد.

وی افزود: راه و شهرسازی اعلام کرد نسبت به معاوضه زمین به جای زمین استادیوم آزادی اقدام می‌کند.

علی قاسمی به عنوان فرماندار و رئیس این جلسه نتیجه‌گیری و جمع‌بندی را در اختیار داشت و گفت: از قدیمی خوشم می‌آید البته نه از چهره یا نام فرشید قدیمی، بلکه از توان مدیریتی وی راضی بودم.

در پایان هدایایی نیز به دو رئیس تودیع و معارفه شده اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار اهدا شد.

در سخنان کلیج، جمشیدپناه، لاغری، صانعی، مهدوی، باغبانی و قاسمی عضو شورای شهر و حتی قاسمی فرماندار نیز نامی از اصحاب رسانه آورده نشد.

-------------------------------

گزارش از محمدرضا احمدی

-------------------------------

انتهای‌پیام/86022/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول