اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

پیشکسوتان سپاه تا پای جان حافظ انقلاب هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا پای جان حافظ انقلاب اسلامی هستند.

پیشکسوتان سپاه تا پای جان حافظ انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری در همایش مودت پیشکسوتان سپاه ناحیه آبیک که عصر امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) امتحانات بسیاری را پس دادند به ویژه امام حسین (ع) که با قیام بی‌نظیرش برای حفظ اسلام و قرآن کریم، وجود مبارک خود را تقدیم ذات اقدس الهی کرد.

وی افزود: در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیروهای سپاه پاسداران به همراه دیگر نیروهای مسلح و مردمی نقش بسزایی ایفا کردند و امروز نیز همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

این مسئول ادامه داد: امروز نیز پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه برای حفظ انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و تکلیف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 پیشکسوتان سپاه بودند که با نهضت روشنگری وارد فضای غبارآلود شدند و ترفندها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: بازنشستگان سپاه به عنوان نخبگان و ارکان جامعه باید به صورت تعاملی در راستای بصیرت‌افزایی و عمق‌بخشی مردم گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

این مسئول اضافه کرد: طومار فتنه سال 88 به دلیل عمق گستردگی و ارتباط با نظام سلطه استکبار با هوشیاری مردم در هم پیچیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: پیشکسوتان سپاه تا آخر عمر تکالیف و وظایف خود را در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی انجام می‌دهند.

اسفندیاری افزود: نشست با پیشکسوتان از جنبه سازمانی و فردی قابل بررسی است چراکه ارتباط با پیشکسوتان و بازنشستگان با سازمان ضرورت دارد و سپاه نیز هر زمان به نیروهای خود نیاز دارد.

وی ادامه داد: پیشکسوتان سپاه یادگاران دوران خوش و دوست‌داشتنی جوانی هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری، آیینه آینده نظام محسوب می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر سپاه امروز به این رشد و شکوفایی رسیده به دلیل همت پیشکسوتان و بازنشستگان این ارگان بوده و پی‌ریزی آن از سوی آنان صورت گرفته است.

انتهای پیام/77006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول