اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در کرمانشاه پایان پذیرفت

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در کرمانشاه با معرفی نفرات برتر پایان پذیرفت.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در کرمانشاه پایان پذیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم مازندران عصر امروز با پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که در کرمانشاه برگزار شد، در رده سنی جوانان مقام اول تیمی را به‌دست آورد.

این مسابقات به میزبانی کرمانشاه طی دو روز برگزار شد و وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه آن شرکت کرد و تیم‌های تهران و کرمانشاه به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

به گزارش فارس؛ در وزن 50 کیلوگرم خیرالله قهرمانی از کرمانشاه اول، مرتضی فرزین‌فر از همدان دوم، حسین ساعدی از قزوین و مهرداد عبدی از تهران سوم شدند و رضا خسروی از کردستان و رحمان رحیم‌پور از فارس به مقام پنجم دست یافتند.

در وزن 55 کیلوگرم رضا اطری از مازندران اول، مجید میریاپخی از تهران دوم، ابوالفضل چاردولی از البرز و مجید نامجومطلق از گیلان سوم و معراج بهرام‌زاده از فارس و امین خدابخشی از خراسان‌رضوی پنجم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم رضا اسدی‌پور از همدان اول، ایمان صادقی از مازندران دوم، میلاد درویشی از کرمانشاه و مرتضی قیاسی از لرستان سوم و حافظ نیک‌منش از گلستان و سمیر یاوری از کرمانشاه پنجم بودند.

مقام‌های وزن 66 کیلوگرم به حسن یزدانی از مازندران اول، فرزاد کولیوند از کرمانشاه دوم، امیرحسین لرستانی از توابع تهران و سعید بکار از تهران سوم و مجتبی رنجبر از البرز و شاهین نجفی از هرمزگان پنجم اختصاص یافت.

کامران قاسم‌پور از مازندران اول، بهمن تیموری از کرمانشاه دوم، سیدعلی موسوی از گیلان و حمیدرضا زرین‌پیکر از تهران سوم و حمید کماسی‌اقدام از آذربایجان‌شرقی و محمدرضا سرگو از البرز پنجم در وزن 74 کیلوگرم شدند.

مجتبی گلیج از مازندران اول، اسماعیل محمودی از خراسان‌رضوی دوم، وحید معاریف از قزوین و هادی وفایی‌پور از همدان سوم و محمدرضا کریمی از تهران و شروین یوسف‌زاده از توابع تهران پنجم وزن 84 کیلوگرم را به‌دست آوردند.

پدرام جمشیدی از توابع تهران اول، ابوالفضل اکبری‌پور از گیلان دوم، سیدشاهین هاشمی از خراسان‌رضوی و حاتم علی‌اکبرزاده از تهران سوم و شاهین حاج‌میرزایی از کردستان و علی شعبانی از مازندران پنجم وزن 96 کیلوگرم را به‌خود اختصاص دادند.

امین طاهری از تهران اول، مهدی گنبدانی از همدان دوم، اویان نظریانی از آذربایجان‌غربی و مهدی امیری از کرمانشاه سوم و سیدایمان حسینی از مازندران و علیرضا گزبر از لرستان پنجم وزن 120 کیلوگرم شدند.

استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، کیش و یزد در این مسابقات حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/2700/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول