اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

رتبه نخست یزدانی در رنکینگ فدراسیون جهانی

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از رتبه نخست رضا یزدانی در رنکینگ فدراسیون جهانی فیلا خبر داد.

رتبه نخست یزدانی در رنکینگ فدراسیون جهانی

سلمان قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در جدیدترین فهرست رنکینگ جهانی فدراسیون جهانی فیلا در سال 2013 که امروز منتشر شد، رضا یزدانی کشتی گیر ملی پوش وزن 96 کیلوگرم در رتبه نخست این وزن جای دارد.

وی درباره ملاک و ارزیابی کشتی‌گیران در رنکینگ جهانی تصریح کرد: یزدانی در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان جهانی 2013 بوداپست مجارستان با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مدال با ارزش طلا شد.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از حضور دو کشتی‌گیر دیگر در رنکینگ جهانی افزود: عزت‌الله اکبری دارنده مدال نقره 2013 در وزن 74 کیلوگرم در رنکینگ دوم جهانی و مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدال برنز 2013 بوداپست مجارستان نیز در رنکینگ سوم جهان جای دارد.

قادری در پایان با اشاره به حضور 15 کشتی‌گیر برتر رنکینگ جهانی در اوزان مختلف اظهار داشت: در این رنکینگ کمیل قاسمی کشتی مازندرانی وزن 120 کیلوگرم در رنکینگ دهم و مهدی تقوی دیگر کشتی‌گیر مازندرانی 66 کیلوگرم نیز در رنکینگ چهاردهم قرار دارد.

انتهای پیام/86005/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول