اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

75 روستای آمل از نعمت آسفالت برخوردار می‌شوند

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تاکید بر اینکه 27 پروژه راه روستایی برای این شهرستان به تصویب رسیده است، گفت: از این پروژه‌ها 75 روستای آمل برخوردار می‌شوند.

75 روستای آمل از نعمت آسفالت برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام اینکه 5 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 برای محرومیت‌زدایی برخی مناطق به این شهرستان اختصاص داده شده است، بیان داشت: مسئولان باید در جذب این اعتبارات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عدم اختصاص اعتبارات در سطح ملی وجود دارد و این میزان اعتبار اختصاص داده شده باید غنیمت دیده شود، تصریح کرد: مدیران پروژه‌های خود را در این بخش ارائه دهند تا سهمیه شهرستانی به هدر نرود.

رسولی با تاکید بر اینکه با حضور نماینده مردم آمل و معاون وزیر راه و شهرسازی 27 پروژه راه روستایی برای این شهرستان به تصویب رسیده است، گفت: از این پروژه‌ها 75 روستای آمل برخوردار می‌شوند.

وی از اختصاص 5 میلیارد ریال برای اصلاح و بهسازی خطوط برق شهرستان خبر داد و گفت: روستاهای مورد نظر برای اجرای این طرح‌ها نیز شناسایی و در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اعلام اینکه تاکیدات استانی به منظور پاکسازی اطراف راه‌ها و شهرها از زباله و نخاله وجود دارد، یادآور شد: شهرداران و بخشداران باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل افزود: جمع‌آوری زباله باید در اولویت کاری مدیران شهری و بخشداران قرار گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول