اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن خبر داد

تامین اعتبار روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی فریدن و بوئین

رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان فریدن گفت: قرارداد 18 میلیارد ریالی جهت روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت با پیمانکار طرح منعقد شد و در سال آتی عملیات آن آغاز خواهد شد.

تامین اعتبار روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی فریدن و بوئین

محمد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، محور مواصلاتی اصفهان به خوزستان را که از این شهرستان می‌گذرد را یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز بیان کرد و اظهار کرد: با توجه به فرسودگی آسفالت راه‌های مواصلاتی به دلیل تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود.

وی افزود: قرارداد 18 میلیارد ریالی جهت روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت با پیمانکار طرح منعقد شد و در سال آتی عملیات آن آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن بیان کرد: این اعتبار از محل حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است و در محورهای سه راهی دامنه به سمت خوانسار، پل نوغان به سمت بوئین میاندشت و سه راهی دامنه به سمت تیران و کرون صورت می‌پذیرد. 

وی به نقاط حادثه‌خیز شهرستان‌ها نیز اشاره‌ای داشت و تاکید کرد: از آنجا که چهار افوس ششجوان هم از نقاط حادثه‌خیز بود با مساعدت مدیریت بحران استانداری اصفهان به نتیجه رسید و زیرگذر در حال اتمام است که فعلاً به خاطر وضعیت جوی منطقه امکان ادامه کار نیست و در نخستین فرصت با مساعد شدن وضعیت هوا پروژه ادامه و افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است که شهرستان فریدن دارای 40 کیلومتر بزرگراه، 48 کیلومتر جاده اصلی، 49 کیلومتر جاده فرعی و 270 کیلومتر جاده روستایی است.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول