اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس صاحب عناوین برتر شد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از کسب عناوین برتر این شرکت در شاخصه‌های ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد.

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس صاحب عناوین برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی صداقت‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش تامین منابع مالی داخلی عنوان برتر را کسب کرد.

وی افزود: بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی انجام شده پس از تهران و اصفهان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شاخص بهترین عملکرد در زمینه تامین بیشترین حجم از منابع مالی را کسب کرد.

صداقت‌پور افزود: 6.7 درصد از منابع مالی شهرک‌های صنعتی کشور متعلق به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بوده که این موضوع حاکی از استقبال مناسب سرمایه‌گذاران و صنعتگران نسبت به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از منابع مالی در شهرک‌های صنعتی کشور در بخش اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساخت در شهرک‌های صنعتی هزینه می‌شود، گفت: در هشت ماه امسال میانگین اجرای طرح‌های شهرک‌سازی در سطح کشور 47 درصد از کل منابع بوده که این شاخص در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس 71 درصد از کل منابع موجود است.

وی افزود: در هشت ماه امسال حدود 180 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرک‌سازی در شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده و این شرکت جزو شهرک‌های استانی برتر در زمینه هزینه شهرک‌سازی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: 10.2 درصد از کل هزینه‌های شهرک‌سازی در شهرک‌های صنعتی کشور در این شرکت هزینه شده است.

به گفته صداقت‌پور میزان هزینه‌های اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس نسبت به هشت ماه سال پیش از رشد 33 درصدی برخوردار بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه در بخش بودجه جاری نیز فقط 10 درصد از منابع این شرکت در بخش هزینه‌های اداری، عمومی و تشکیلاتی صرف شده است، گفت: عملکرد این شرکت در این زمینه نیز جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود به نحوی که با انجام مدیریت مناسب منابع مالی در بخش اداری، با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بخش عمده‌ای از منابع مالی صرف اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی شده است.

صداقت‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون در 57 شهرک و ناحیه صنعتی این استان با فراهم بودن زیرساخت‌ها شرایط برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت فراهم است ابراز داشت: سیاست و اولویت مهم شرکت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس توسعه کیفی آنها از طریق اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بوده و در این زمینه این شرکت در ارزیابی‌های کشوری عنوان برتر را کسب کرده که این موضوع بیانگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان امسال و با اجرای طرح‌های عمرانی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها، این شرکت بتواند گام‌های بیشتری بردارد.

انتهای پیام/2448/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول