اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

افزایش 10 درصدی ثبت قرارداد در شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندارن از افزایش 10 درصدی ثبت قرارداد در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.

افزایش 10 درصدی ثبت قرارداد در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، عباسعلی وفایی‌نژاد امشب در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد افزود: تمام تلاش ما بررسی و رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در استان است.

وی تصریح کرد: برای این منظور تأمین اعتبارات برای بهبودی اوضاع شهرک‌های صنعتی را در دستور کار خود قرار دادیم و به ‌طور هفتگی بازدیدهایی را به‌ همراه استاندار و معاون ایشان صورت می‌دهیم.

وفایی‌نژاد به کمبود بودجه و اعتبارت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در دولت جدید تصمیم گرفته شد تا پروژه‌های نیمه‌تمام را کامل کنیم و سرمایه‌ها و اعتبارات را بیشتر در این زمینه متمرکز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انجام خدمات وظیفه و تکلیف است و توازن در شهرک‌ها در زمینه تخصیص بودجه برای ما مهم است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: تاکنون بیش از یک‌هزار و 400 هکتار از شهرک‌های صنعتی استان دارای سند شدند و 600 هزار هکتار نیز در دستور کار اجرای دریافت سند هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی مرزن‌آباد در ثبت شرکت‌ها قرار دارد، ابراز داشت: از کل سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت شهرک‌ها انجام می‌دهد به خود سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود و  در واقع اجرای امور توسط سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

وفایی‌‌نژاد با بیان اینکه با تغییر دولت روند عقد قراردادها در شهرک‌های صنعتی در 9 ماهه‌ امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، خاطر نشان کرد: 2 هزار و 300 قرارداد با سرمایه‌گذاران استان ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه یک‌هزار و 300 قرارداد در این شرکت به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: کل اعتبارات در ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی بالغ بر 120 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: از این رقم 45 درصد مربوط به کمک‌های اعتبارات استانی، 54 درصد اعتبارات منابع داخلی و حدود دو درصد نیز از منابع دیگر است.

وفایی‌نژاد با نارضایتی از جایگاه واقعی صنعت در استان مازندران گفت: در مازندران سرانه زمین برای صنعت 6 متر مکعب است اما متوسط سرانه کشوری 15 متر مکعب است و این بدین معنا است که نیاز به یک جهش بزرگ در حوزه صنعت داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در حوزه صنعت نیازمند نگاه ویژه متولیان امر در بحث تأمین زمین برای این‌که ساختمان منابع طبیعی و محیط زیست نیز در آن لحاظ شود مهم است.

انتهای پیام/86004‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول