اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با باخت خانگی برابر ملی حفاری اهواز

مسیر گیتی‌پسند برای قهرمانی ناهموار شد

شکست غیر منتظره تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل تیم ملی حفاری اهواز موجب شد تا مسیر قهرمانی نماینده اصفهان دشوارتر از حد تصور شود.

مسیر گیتی‌پسند برای قهرمانی ناهموار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از نتایج رقم خورده در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال، با توجه به اختلاف سه امتیازی تیم گیتی‌پسند با تیم دبیری صدرنشین، پیش‌بینی می‌شد نماینده اصفهان کار دشواری برای جبران این اختلاف امتیازی نداشته باشد.

با احتمال نتیجه‌گیری یکسان دو تیم در سایر دیدارهای لیگ، شاگردان رضا لک این فرصت را در اختیار داشتند تا با کسب پیروزی در دیدار رودروی دو تیم بتوانند عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورند اما با این حال باخت تیم اصفهانی برابر نماینده خوزستان تمام احتمالات را از بین برد.

در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی‌پسند در اصفهان میزبان تیم ملی حفاری بود که در پایان دومین شکست این تیم رقم خورد.

گیتی‌پسند با توجه به نیاز مبرمی که به پیروزی در این بازی داشت، نتوانست برابر حریف جنوبی خود به نتیجه دلخواه دست پیدا کند و با نتیجه دو بر یک مغلوب شد، البته خوش شانسی تیم اصفهانی اینجا بود که تیم دبیری تبریز نیز برابر حریفش به تساوی رسید تا اختلاف دو تیم از 4 امتیاز بیشتر نشود.

در حال حاضر دیگر برد رودروی گیتی‌‌پسند برابر ملی حفاری نمی‌تواند کمک زیادی به این تیم داشته باشد و گیتی‌پسند باید به لغزش احتمالی شاگردان وحید شمسایی در دیدارهای آینده دل ببندند.

به گزارش فارس، تیم فوتسال گیتی‌پسند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تاکنون نتوانسته از عنوان فصل گذشته‌اش به خوبی دفاع کند.

انتهای پیام/63006/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول